2021-06-24, 13:40
Medlem
mjukmjukares avatar
Umgicks en sommar i Borgholm Öland på 80-talet då jag jobbade där m musik och han hängde där.
Länge sedan nu. Men då soft och en trevlig kille.

Citera
2021-09-26, 15:49
Medlem
Pedofiler är väl ofta "trevliga" annars skulle de ju inte kunna lura sina offer lika lätt...
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Umgicks en sommar i Borgholm Öland på 80-talet då jag jobbade där m musik och han hängde där.
Länge sedan nu. Men då soft och en trevlig kille.

Citera
2023-10-25, 17:23
Medlem
Mohaves avatar
Dan gör comeback med låten Kär i en psykopat - https://www.youtube.com/watch?v=hJY8gOt7IDA - som sägs ska följas av ett album.

Vad kan vi förvänta oss? Sommarturné med 12-åriga groupies?
Citera
2023-11-23, 23:02
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Dan gör comeback med låten Kär i en psykopat - https://www.youtube.com/watch?v=hJY8gOt7IDA - som sägs ska följas av ett album.

Vad kan vi förvänta oss? Sommarturné med 12-åriga groupies?

Lite kul låt. Märklig människa. Framstår som ett skolexempel på en narcissist på sin Facebooksida.
Senast redigerad av flesh-flute 2023-11-23 kl. 23:11.
Citera
2024-05-06, 17:18
Medlem
Mohaves avatar
En vän (kvinna) skrev att hon råkat på honom på en sunkpub i Malmö. Han var slirig och raggade på henne (trots att hon är en vuxen kvinna), men hon tackade nej.
Citera
2024-05-20, 07:25
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
En vän (kvinna) skrev att hon råkat på honom på en sunkpub i Malmö. Han var slirig och raggade på henne (trots att hon är en vuxen kvinna), men hon tackade nej.
Intressant att hon kände igen honom, han är väl så avdankad och har varit irrelevant i många år att han nästan är helt anonym.
Presenterade han sig med för- och efternamn eller hur visste din vän att det var han?
Citera
2024-05-20, 09:55
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Intressant att hon kände igen honom, han är väl så avdankad och har varit irrelevant i många år att han nästan är helt anonym.
Presenterade han sig med för- och efternamn eller hur visste din vän att det var han?
Hon kände inte igen honom, men när hon nämnde att hon hade ett rum i sin Malmövåning som hon letade efter en inneboende till visade han intresse och presenterade sig med namn.

När hon berättade detta för mig tyckte jag det vore kul om hon valde honom som inneboende, men hon var skeptisk med tanke på hans rykte, så hon valde en annan inneboende.
Citera
2024-05-20, 10:08
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Hon kände inte igen honom, men när hon nämnde att hon hade ett rum i sin Malmövåning som hon letade efter en inneboende till visade han intresse och presenterade sig med namn.

När hon berättade detta för mig tyckte jag det vore kul om hon valde honom som inneboende, men hon var skeptisk med tanke på hans rykte, så hon valde en annan inneboende.
Bra val, men han är bra på att ställa in sig den lilla lismaren. Min kära mor hyrde ut till honom i andra hand, förvisso för snart 20 år sedan men det slutade med obetalda hyror, han bytte lås, och en jäkla massa extraarbete med att få honom avhyst, tömma huset på hans skit och förvara tills nog tid gått att kunna kassera. När vi tömde huset på hans skit hittade vi en mängd papper där han övat på hennes signatur...
Citera
2024-05-21, 10:46
Avstängd
Magictrixs avatar
Googlade lite snabbt och det kom upp förslag på en låt på Youteube som heter... "kvinnobarn" och som handlar om hur han är förälskad i ett barn och hur... hon förför honom. Det var så vidrigt att jag stängde av. Får man ens släppa såna texter utan straff?
Citera
2024-05-21, 19:39
Medlem
RinghalsBrinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Googlade lite snabbt och det kom upp förslag på en låt på Youteube som heter... "kvinnobarn" och som handlar om hur han är förälskad i ett barn och hur... hon förför honom. Det var så vidrigt att jag stängde av. Får man ens släppa såna texter utan straff?
Nej, det får man inte!
Citera
2024-05-21, 20:09
Medlem
Citat:

Saker har hänt sedan 80-talet, idag hade han bli en berömd kåkfarare, och inte en berömd artist.
Citera
2024-06-20, 14:47
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
När jag rotade runt bland en massa skräp han lämnat efter sig hittade jag en gammal förundersökning hur han försökte få med sig en 16 eller 17-åring till någon studio med löften om skivkontrakt i utbyte mot vissa saker man som vuxen inte bör erbjuda barn. Synd att jag inte sparade det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in