2014-06-06, 13:21
Medlem
Nattlandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittagubben
Vill hitta någon som verkligen vill skada aset ordentligt först..

Men kom ingen nu. Please.

Du kan ju inte hinta om att du har info och sen inte säga något

Släng till oss några smakprov i alla fall
Citera
2014-06-06, 23:08
Medlem
Självklart är gubben fortfarande ett Peddo, pm för hans kontaktuppgifter..
Citera
2014-07-05, 23:06
Medlem
Sorcars avatar
Han verkar vara försvunnen från Ratsit och liknande webbsidor.
Död eller bytt namn?
Citera
2014-07-12, 15:32
Medlem
Skyddad identitet!
Citera
2016-02-05, 14:36
Medlem
augusta66s avatar
Äldre klipp från mello -85, där Dan får 'Pressens Pris' och en tillsynes lite närgående progamledare...

Blicken avslöjar allt (hade de inte legat innan så...)

http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/108047
Citera
2016-11-23, 15:25
Medlem
Wotans avatar
Hans bror, Pär Tillberg, är tydligen en liknande figur. Inte peddo, men med skulder, bolag på obestånd och rättshaverist. Dan springer dessutom ärenden för sin bror. It runs in the family
Citera
2017-08-06, 18:07
Medlem
emma80s avatar
Jag köpte några skivor för 5 kr/st på loppis igår, bland annat en av just Dan Tillberg. Jag kände mest till honom till namnet, men chansade för en femma. För övrigt den samlings-cd med 44 låtar som är omskriven i tråden.

Hur som helst så hamnade jag i tråden efter detta skivköp, sökte nämligen efter honom här på FB. Jösses vilken lirare, han verkar ha lägrat småflickor under en lång tid.

För ca 10 år sedan var han tydligen folkbokförd på en adress, Celsiusgatan 40, där han än idag står folkbokförd. Han och en 28-årig man. Sju företag (varav fem aktiva) finns registrerade på samma adress, en industrilokal enligt tidigare info här i tråden och det ser ut att vara så än idag enligt Google Maps.

28-åringen står på tre företag, varav två aktiva. Någon form av målvakt, kanske åt Dan, kan man tänka? Om de nu har med varandra att göra, men det är de enda två folkbokförda där. Udda ställe att skriva sig på också, en industrilokal.

Vad hittar Dan annars på idag? Jobb? Bostad?

När det gäller dubbel-cd'n har jag ännu inte hunnit lyssna, men med denna tråd i färsk minne ska det bli... intressant.
Citera
2018-04-29, 20:17
Medlem
Men,han lever väl i alla fall...?..?
Citera
2018-08-24, 17:01
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Jag köpte några skivor för 5 kr/st på loppis igår, bland annat en av just Dan Tillberg. Jag kände mest till honom till namnet, men chansade för en femma. För övrigt den samlings-cd med 44 låtar som är omskriven i tråden.

Hur som helst så hamnade jag i tråden efter detta skivköp, sökte nämligen efter honom här på FB. Jösses vilken lirare, han verkar ha lägrat småflickor under en lång tid.
För ca 10 år sedan var han tydligen folkbokförd på en adress, Celsiusgatan 40, där han än idag står folkbokförd. Han och en 28-årig man. Sju företag (varav fem aktiva) finns registrerade på samma adress, en industrilokal enligt tidigare info här i tråden och det ser ut att vara så än idag enligt Google Maps.
28-åringen står på tre företag, varav två aktiva. Någon form av målvakt, kanske åt Dan, kan man tänka? Om de nu har med varandra att göra, men det är de enda två folkbokförda där. Udda ställe att skriva sig på också, en industrilokal.
Vad hittar Dan annars på idag? Jobb? Bostad?

När det gäller dubbel-cd'n har jag ännu inte hunnit lyssna, men med denna tråd i färsk minne ska det bli... intressant.

Så här ett år senare, har du hunnit lyssna?

Vad tyckte du?

Någon annan som har några nyheter om denne märkliga människa?

Vad gör han idag?

Några nya plattor på gång? Comeback runt hörnet?
Citera
2019-01-20, 10:08
Medlem
Någon som sett herr dan på sista tiden ? Har hört att hans son sysslar med musik . går han i sin fars fotspår kanske
Citera
2019-11-27, 18:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Han konkade för en del år sedan.
Verkade vara en smutsig historia:

http://sydsvenskan.se/malmo/article9651.ece

Tillberg var någon gång runt millennieskiftet chef för det s k 99-kortet, ett rabattkort för studenter och andra i Skåne, särskilt Malmö och Lund (eller fanns det avläggare på andra håll?). Problemet var att Tillbergs driftiga försäljare hade övertalat en mängd butiker och restauranger att gå med på rabatter som visade sig helt ohållbara i längden - men var mycket fördelaktiga för kunderna. Man kunde konstant äta till 60% av priset på alla möjliga restauranger och snabbmatställen osv, t o m på dagens rätt ibland. Efter ett par år protesterade affärsmän och krögare mot villkoren, dessutom gick det rykten om att Tillberg och bolaget hade smitit från skatt...
Citera
2021-06-23, 21:31
Medlem
Derzu-Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Men,han lever väl i alla fall...?..?

Hörde om honom för nåt år sen. Bodde hos en gubbe i Malmö. Knark och knas.
Han verkar ha betalat någon för att radera nästintill allt om honom på google sök och nätet ö.h. Finns inga artiklar, inga bilder, ingenting mer än lite info om hans 80-talsmusik och en enda senare video på Youtube, där han sjunger Nattens sista ängel..
Tragiska livsval, dessa pedofilier och bedrägerier. Mors och fars kärlek var en mycket bra skiva. Likaså Dylantolkningarna på Kärlek minus noll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in