Det börjar nalkas mot jule tider och så klart är man ute i god tid. Farsan min är en riktig tobaks älskare. Han gör så klart sina cigg av råtobak och verkar älska det han gör. Då har jag kommit på att jag ska köpa en ny hylsmakin åt han och nån snygg bensin tändare i julklapp, det börjar bli lite uttjatat med dom årliga cigarrerna han vanligtvis får. Så har ni nån koll på vart man kan få tag i snygga hylsmaskiner och bensin tändare av KVALITET!?
Priset spelar ingen större roll eftersom det ändå ska vara en present åt han. Har redan sökt på google utan vidare resultat, så någon vänlig själ här som kan hjälpa mig hitta en nätbutik med främst hylsmaskiner då dessa verkar vara svåra att hitta?
Jag vet att zippo håller kvaliten men jag vill ha något så där extra när det ändå gäller julklapp. Finns det nått företag som man kan vända sig till för att få en personlig fräsning eller knackning på tändaren?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!