Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-18, 17:18
  #1
Medlem
Tjenare

Jag begick idag ett fatalt misstag, jag tog bort massa register filer med Reg.Cleaner vilket resulterade i att jag inte kan starta några program, inte ens öppna mina hårddiskar för att det står att det "inte finns något program associerat för att slutföra den här åtgärden", vad ska jag göra för att återställa dom borttagna filerna?
Citera
2007-09-18, 17:20
  #2
Medlem
DiabloWalkss avatar
Har du delat upp din hårddisk i partitioner? I så fall är det bara att formatera om partitionen med Windows installationen.

Har du det inte kan jag tyvärr inte hjälpa dig.
Citera
2007-09-18, 17:27
  #3
Medlem
gandihellfishs avatar
Kan du göra systemåterställing?
Bra läxa tills nästa gång du gör en register fix, gör en backup
Citera
2007-09-18, 17:28
  #4
Medlem
näe kan inte trycka upp systemåterställningen
Citera
2007-09-18, 17:33
  #5
Medlem
Pussylovers avatar
Skippa registerrensningsprogram i fortsättningen och kör du en format C

Glöm inte att partionera upp din hårddisk också samtidigt
så slipper du förlora viktiga filer.
Citera
2007-09-18, 17:37
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussylover
Skippa registerrensningsprogram i fortsättningen och kör du en format C

Glöm inte att partionera upp din hårddisk också samtidigt
så slipper du förlora viktiga filer.


den är partionerad så det är tjill, men det går typ inte att formatera datorn, prövade tidigare men datorn kan inte läsa formaterings skivan, har prövat tre stycken .. jävligt drygt allt blev helt plötsligt
Citera
2007-09-18, 17:55
  #7
Medlem
Varför skulle den itne kunna göra det? Det är bara fel på Lager 8 i OSI modellen.

Vad händer när du matar in Windows CD'n och startar om datorn?
Citera
2007-09-18, 18:15
  #8
Medlem
gandihellfishs avatar
Starta om datorn och under uppstarten tryck F8. så du kommer till menyn där du väljer felsäkert läge o de..osäker på knappen..
Men iaf där ska det finnas starta med senast fungerande systeminställningar eller något liknande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback