2007-09-17, 21:56
Medlem
Helt ny med Vista så blir jag jävligt lack när det inte fungerar, varför får detta internal error för. Open Office har inte direkt strulat förr, oavsett platform.

Vem skall jag skylla på Ms eller OO? Å hur löser jag det här tramset, om det nu går?
Citera
2007-09-17, 21:58
Medlem
Mr_Ypzilons avatar
Jag kör Open Office 2.1 i Vista utan strul.
Citera
2007-09-17, 21:59
Medlem
ManUniteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikvar
Helt ny med Vista så blir jag jävligt lack när det inte fungerar, varför får detta internal error för. Open Office har inte direkt strulat förr, oavsett platform.

Vem skall jag skylla på Ms eller OO? Å hur löser jag det här tramset, om det nu går?

Jag har tyvärr ingen lösning på ditt problem men jag kör OO 2.2 till vista x64 och det fungerar smärtfritt. Var bara att installera och köra......

Enda råd jag kan ge dig är att testa installera om det igen.

mvh manunited
Citera
2007-09-17, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManUnited
Jag har tyvärr ingen lösning på ditt problem men jag kör OO 2.2 till vista x64 och det fungerar smärtfritt. Var bara att installera och köra......

Enda råd jag kan ge dig är att testa installera om det igen.

mvh manunited

Har tyvärr redan ominstallerat det 2 gånger. Tror jag kör x86 vista, antar det i och med att inga andra program strular och inte heller drivisar.

Försökte också installera JRE 2 (J2ME 1,46 eller nåt sådant) men ungefär samma resultat.

Java borde förbjudas, dock inte kaffesorten.
Citera
2007-09-17, 23:09
Medlem
Jag får fel (=krash) i OO om jag lägger t.ex. formatmalls-fönstret "utanför" själva skrivfönstret i Writer-programmet, d.v.s. så det lilla formatmallsfönstret ska bli genomskinligt med desktop som bakgrund. Åtminstone om Aero är påslaget, jag gissar att OO.org och aero inte kommer helt överens. Testa att stänga av aero eller köra OO maximerat!

Irriterande bugg dock, hoppas de fixar det snart!
Citera
2007-09-17, 23:59
Medlem
Har inte ens lyckats installera det än, vista vägrar.
När jag ändå är på ämnet: hur får jag en uppdatera knapp i IE 7?
Citera
2007-09-18, 09:12
Medlem
Desert_Foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikvar
Har inte ens lyckats installera det än, vista vägrar.
När jag ändå är på ämnet: hur får jag en uppdatera knapp i IE 7?
Den knappen sitter precis till höger om adresslisten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in