2009-05-23, 02:18
Medlem
sebbesebs avatar
http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?DisplayItemID=42450&Position=10& ListType=1&BrandID=443&CategoryID=0|0&Gender=0&Siz eID=0

Vad tycker ni om den? Värt att köpa i sommar? Eller ska man vänta till lite senare, den ser ju ganska så varm ut tycker jag
Citera
2009-05-23, 02:21
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbeseb
http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?DisplayItemID=42450&Position=10& ListType=1&BrandID=443&CategoryID=0|0&Gender=0&Siz eID=0

Vad tycker ni om den? Värt att köpa i sommar? Eller ska man vänta till lite senare, den ser ju ganska så varm ut tycker jag

Den/ dom är snygga, men tror du borde vänta till hösten. Det är ju förra årets modell så dom lär reas ut snart, eller så kommer nya modeller.

Vad tycker ni om denna då? http://www.terrace.se/system/search/product.asp?id=1378
inhandlades på NK i veckan, grymt nöjd med köpet själv. Om någon undrar varför jag inte köpte den på Terrace är helt enkelt eftersom jag inte är Aikare och den fanns ändå inte i deras mark butik .
Citera
2009-05-23, 10:08
Medlem
Kalletraebens avatar
Citat:

Galet snygg faktiskt, blev fruktansvärt sugen på att lägga handskarna på den själv. Samma sak gäller för Argone's piké, men jag har för mig att jag sett den i någon annan färg med? En aning vassare än den du länkade med.

Hur som helst, snygga kläder.
Citera
2009-05-23, 10:14
Medlem
Kalletraebens avatar
Jag tänkte åka ner till huvudstaden för att förnya garderoben lite någon vecka framöver, och undrade om det finns någon butik ni skulle vilja rekommendera förutom Terrace, NK & Nitty Gritty. Tänkte handla ganska rejält, så det skulle vara soft om man kanske kunde pricka in vårrean med.
Citera
2009-05-23, 10:24
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalletraeben
Jag tänkte åka ner till huvudstaden för att förnya garderoben lite någon vecka framöver, och undrade om det finns någon butik ni skulle vilja rekommendera förutom Terrace, NK & Nitty Gritty. Tänkte handla ganska rejält, så det skulle vara soft om man kanske kunde pricka in vårrean med.

Jag var där nu i veckan, Westport (som hade Henri Lloyd) verkade ha stängt eller så är jag efterbliven och hittade inte dörren för dom hade massa byggställningar i vägen, såg en skylt hänga där det stod westport dock. Men den kanske du kan titta in i om den finns kvar, ligger vid Stureplan. När du väl är där kan du titta in i Sture gallerian, mycket skit men fanns nån bra butik har jag för mig.

i 'Gallerian' finns det typ en butik som heter Gateone som har lite Ralph lauren etc.
Åhlens city också, typ som NK. En hel våning herr kläder updelat efter märken.
Och Pub, också flera våningar uppdelat efter märken.

Om du gillar sneakers och/ eller Adidas och ändå ska till söder kan du ju titta in i Adidas butiken som ligger i Bruno gallerian och Sneakers n' stuff som inte är speciellt långt ifrån Medborgarplatsen.
Citera
2009-05-23, 10:38
Medlem
Kalletraebens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Jag var där nu i veckan, Westport (som hade Henri Lloyd) verkade ha stängt eller så är jag efterbliven och hittade inte dörren för dom hade massa byggställningar i vägen, såg en skylt hänga där det stod westport dock. Men den kanske du kan titta in i om den finns kvar, ligger vid Stureplan. När du väl är där kan du titta in i Sture gallerian, mycket skit men fanns nån bra butik har jag för mig.

i 'Gallerian' finns det typ en butik som heter Gateone som har lite Ralph lauren etc.
Åhlens city också, typ som NK. En hel våning herr kläder updelat efter märken.
Och Pub, också flera våningar uppdelat efter märken.

Om du gillar sneakers och/ eller Adidas och ändå ska till söder kan du ju titta in i Adidas butiken som ligger i Bruno gallerian och Sneakers n' stuff som inte är speciellt långt ifrån Medborgarplatsen.

Ah, brukar oftast gå till Åhlens, Pub & Gallerian, är ju trots allt född i sthlm.
Tack för tipsen, letade förgäves efter Adidas butiken sist jag var där. Tack en en gång.
Citera
2009-05-23, 11:04
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:

Saville Row bör du besöka.
Citera
2009-05-23, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
Saville Row bör du besöka.

men finns det någonsin något snyggt där?

jag har slutat gå dit för det enda man ser där är ju såna här grejer med stora gigantiska sjöfartsloggor i guld.
Citera
2009-05-23, 12:58
Medlem
Argones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfc
men finns det någonsin något snyggt där?

jag har slutat gå dit för det enda man ser där är ju såna här grejer med stora gigantiska sjöfartsloggor i guld.

Var aldrig in i butiken men av deras webshop att dömma hade dom vissa snygga kläder.
Citera
2009-05-23, 13:51
Medlem
nylndrs avatar
Citat:

Visst, varm och skön. Men om du går på en fotbollsmatch t.ex, så ser du minst fem pers som har den tröjan. Många fjortisar använder den också. Bara en liten heads-up.

Citat:
Gå till SOLO på Norrmalmstorg också!
Senast redigerad av nylndr 2009-05-23 kl. 14:13.
Citera
2009-05-23, 13:58
Medlem
Citat:

Köp den!
Har själv den, grymt skön tröja. Kan vara perfekt till sommarkvällar.
Citera
2009-05-26, 01:03
Medlem
sebbesebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppah
Köp den!
Har själv den, grymt skön tröja. Kan vara perfekt till sommarkvällar.

Hur varm är den? Jag vill inte gå och svettas som en gris

Citat:

Någon som har en aning om hur Stone Island Felpa Mlunga tröjan är i storleken?
Har ingen större lust att behöva åka ner till Huvudstaden för att testa en tröja.

174 & ganska bredaxla

http://www.terrace.se/system/search/product.asp?id=1219 ?
Jag äger en sådan, mycket skön tröja, jag har en i Large (180cm lång, lagom bred i axlarna ) Medium (som jag brukar köpa) var väldigt liten i ärmarna som dom också skriver på the terrace.
Senast redigerad av sebbeseb 2009-05-26 kl. 01:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in