2016-12-31, 08:15
Medlem
Är inte årets sale igång på stoneislands egna shop?

Tidigare har det ju varit typ Siwintersale"årtal" eller liknande, men får ingen kod att fungera. någon som sitter på en? Tänkte beställa en jacka och en skjorta.
Citera
2017-01-01, 19:23
Medlem
Rean är live nu på Stoneisland.com och även på de större siterna.

Det jag ville köpa är tyvärr slutsålt överallt. Oklart om det finns något annat jag är sugen på.
Citera
2017-01-01, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starkodder
Hur är jackan i storlek? Har du någon rabattkod till ev rea på nemens hemsida?

Sälj dem på tradera.

Köpte den när de hade 30% på black friday. Har provat både tradera och blocket, märket är för okänt för att någon vill betala.
Citera
2017-01-04, 23:12
Medlem
dag-ottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattC
Det varierar från gång till gång.
Nu senast tog det 3 veckor tills UPS kom med paketet & ibland tar det 2-5 dagar tills du har det.

Snygg rea på The Terrace nu och garanterat snabbare och säkrare leverans än Casual Clothing.

Tog 2 vanliga vardagar. Tröjan jag beställde fanns ej på Terrace.

Slängde iväg en beställning från Borstahusen som jag fick igår.

LA Trainers, en blå Ma.strum Herringbone-tröja, en blå Ma.strum Airborne tunic-jacka samt ett par Ellesse-trackpants.

Skön rea faktiskt. Jackan fick jag för 1380kr med 70% tex.
Citera
2017-01-08, 15:20
Medlem
Säljer dom fortfarande si kläder på åhlens city ?
Citera
2017-01-14, 22:28
Medlem
beshliks avatar
Hur tar ni hand om era adidas skor med mocka material? mina blev rejält skitiga. Ljus färg på de också så de ser inte allt för granna ut.
Citera
2017-01-15, 01:14
Medlem
Mounotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beshlik
Hur tar ni hand om era adidas skor med mocka material? mina blev rejält skitiga. Ljus färg på de också så de ser inte allt för granna ut.
Mockatvätt och impregnera sedan.
Citera
2017-01-15, 11:26
Medlem
Aleopas avatar
Citat:

Impregnering innan användning. Och vara aktiv med ett suddgummi på vita gummiytor.
Citera
2017-01-22, 23:08
Medlem
beshliks avatar
Hur ser er garderob ut?

Hur många pikeer har ni?
Hur många t-shirts
Och hur många sweet shirts.

Ska börja om på nytt och byta klädstil helt. Räcker 8-10 t-shirts? 10 pikeer ? 10 tröjor? hur ser det ut hos er.
Citera
2017-01-22, 23:44
Medlem
scaleo97s avatar
Citat:
Hur ser er garderob ut?

Hur många pikeer har ni?
Hur många t-shirts

Ska börja om på nytt och byta klädstil helt. Räcker 8-10 t-shirts? 10 pikeer ? 10 tröjor? hur ser det ut hos er.

T shirts kör jag vanliga H&M svart & vita, billigare så och sköna att ha under skjortor o tröjor. Sen så har jag rätt så många T shirtar med diverse tryck, politiska o kopplade till filmer o tv serier, som jag gillar att på mig. Rätt schysst på sommar när det är sketa varmt, att bara ta på glajorna ett par skjorts,sneakers och en t shirt med häftigt tryck på.

Pikeer tror jag att jag har närmre 10st. Fred perry och lyle & scott är i majoritet, sen har jag ju lacoste och boomerang.

Sneakers har jag 4st av, men måste nog skaffa mig ett nytt par nu i sommar. Alla adidas så klart.

Har en del schyssta skjortor, samt olika slags tröjor att ha över dem. Men har inte så värst mycket av detta överlag. Ben sherman skjortor är något att kolla efter. När det kommer till tröjor, är så klart Stone island, lyle and scott, lacoste och Henri lloyd bra o snygga.

Däremot så är jag ett stort fan av jackor, har 6st nu vilket bör räcka till nästa säsong. Ma strum gör ju otroligt schyssta jackor för bra priser. Sen så har jag införskaffat mig min första Stone island jacka förra veckan, så vi får se hur den klär mig

Det som jag egentligen känner fattas är en C.P Company jacka med googles, men de är ju så fruktansvärt dyra, så jag letar mest efter en bra deal på just det plagget.
Citera
2017-01-23, 12:34
Medlem
Citat:
Hur ser er garderob ut?

Hur många pikeer har ni?
Hur många t-shirts

De jag använder mest just nu
Fred perry Pikeer och 1 Lacoste.
10+ svarta och vita standard t-shirt
10+ Skjortor
4 tracktops (Adidas,Fila,Sergio)
2 stickade pullovers
5 sweatshirts och hoodies
15+ sneakers(adidas,nike,reebok)
Citera
2017-01-23, 18:42
Medlem
beshliks avatar
Hur är pretty green sweet shirts i kvalite?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in