Citat:
Ursprungligen postat av
beshlik
Hur ser er garderob ut?
Hur många pikeer har ni?
Hur många t-shirts
Och hur många sweet shirts.
Ska börja om på nytt och byta klädstil helt. Räcker 8-10 t-shirts? 10 pikeer ? 10 tröjor? hur ser det ut hos er.
T shirts kör jag vanliga H&M svart & vita, billigare så och sköna att ha under skjortor o tröjor. Sen så har jag rätt så många T shirtar med diverse tryck, politiska o kopplade till filmer o tv serier, som jag gillar att på mig. Rätt schysst på sommar när det är sketa varmt, att bara ta på glajorna ett par skjorts,sneakers och en t shirt med häftigt tryck på.
Pikeer tror jag att jag har närmre 10st. Fred perry och lyle & scott är i majoritet, sen har jag ju lacoste och boomerang.
Sneakers har jag 4st av, men måste nog skaffa mig ett nytt par nu i sommar. Alla adidas så klart.
Har en del schyssta skjortor, samt olika slags tröjor att ha över dem. Men har inte så värst mycket av detta överlag. Ben sherman skjortor är något att kolla efter. När det kommer till tröjor, är så klart Stone island, lyle and scott, lacoste och Henri lloyd bra o snygga.
Däremot så är jag ett stort fan av jackor, har 6st nu vilket bör räcka till nästa säsong. Ma strum gör ju otroligt schyssta jackor för bra priser. Sen så har jag införskaffat mig min första Stone island jacka förra veckan, så vi får se hur den klär mig
Det som jag egentligen känner fattas är en C.P Company jacka med googles, men de är ju så fruktansvärt dyra, så jag letar mest efter en bra deal på just det plagget.