Citat:
Ursprungligen postat av steelnation
jag har en svart sån jacka/rock, och den är just det, inte så jävla utstickande. erkänn nu att du vill ha den satans patchen på armen så att alla ska kunna associera dig med firma eller se att du har råd, för annars hade du likförbannat kunnat köpa dig en jävla cpcompanyjacka
ehh så bara för att jag tycker SI-jackan var snyggare än C.P-jackan så är jag ute efter att se ut som en huligan? Jag hade kanske kunnat ta ditt resonemang om jackorna såg lika ut och det enda som skiljde dem var patchen, men dessa två jackor är jäkligt olika och jag tycker SI:n var snyggare, ska jag ändå springa runt i en jacka som enligt mig var ganska ful bara för att jag under inga omständigheter får bli förknippad med en huligan?
Dessutom är det inte många i min bekantskapskrets som ens vet vad Stone Island är för något, och de som känner till märket vet också att jag inte är med i en firma och tycker hela den där biten är löjlig. Bara för att jag klär mig casual betyder det inte att jag springer runt och slåss.
Du har ju själv denna jackan, hade du inte själv kunnat "köpa en jävla cpcompanyjacka"?