Citat:
Ursprungligen postat av
Typemyname
På dagtid är det launa.
Kvällstid (efter 19.00) i centrala stockholm så får du vara beredd att stå för din patch. Händer flera gånger att folk får sin patch avsliten och att man får be om förlåtelse..
Citat:
Ursprungligen postat av
Typemyname
På dagtid är det launa.
Kvällstid (efter 19.00) i centrala stockholm så får du vara beredd att stå för din patch. Händer flera gånger att folk får sin patch avsliten och att man får be om förlåtelse..
Av flera skäl köper jag överdelsplagg från SI, ett är att man får en slags typstämpel på sig, huligan eller huliganwannabe. Jag
hatar för övrigt fotboll och annan åskådarsport och tycker att huliganer är hjärndöda. Endast ett fåtal jackor från SI passar mig i smaken dessutom så det är ganska lätt att undvika att köpa överdelsplagg, skulle jag verkligen gilla något så får jag väl "stå upp för den där patchen" eller vad det är ni talar om.
I vilket fall som helst så gillar jag skarpt SI byxor och avser att införskaffa ett par att använda på sommaren, nämligen dessa:
http://www.terrace.se/sv/articles/2.19.6472/stone-island-6415j1bg5-vime
Tänkte kombinera med en piké i
rosa eller
kornblått från Hackett eller
Ralph Lauren. Gillar Hackett bättre då Ralph Lauren är så mainstream och alla bär det, från östermalmsstekare till Mohammed i förorten.
Vill någon riva patchen från brallorna så får de väl böja sig över min röv.
Åsikter? Kommentarer? Leta också efter ett par shorts, gillar SI's men med tanke på att de har fickor på sidorna så funderar jag på Ralph Lauren istället.