Letar efter en regnjacka/sommar jacka som inte är för varm att bära , några tips?
Har kollat på k-way men priset är lite väl saftigt , 1000 riksdaler för en tunnjacka känns overkill
Letar efter en regnjacka/sommar jacka som inte är för varm att bära , några tips?
Har kollat på k-way men priset är lite väl saftigt , 1000 riksdaler för en tunnjacka känns overkill
vill helst beställa från svenska sidor.
1000 är ju hur billigt som helst egentligen, casualmodet är relativt dyrt.
1000 är ju hur billigt som helst egentligen, casualmodet är relativt dyrt.
Japp , men är materialet bra då?
Sedan om jag använder xl i storlek , och av tidigare erfarenhet av brittiska kläder så har jag alltid tyckt xl är för litet för mig , ska jag ta en xxl då för man vill ju inte se ut som en mupp som på denna bild.
Sedan om jag använder xl i storlek , och av tidigare erfarenhet av brittiska kläder så har jag alltid tyckt xl är för litet för mig , ska jag ta en xxl då för man vill ju inte se ut som en mupp som på denna bild.
Mät på dig själv och sen kolla jackans mått (om finnes). Annars gå till affär som säljer och testa, eller beställ hem och testa och byt om ej passformen är till behag (rekommenderas ej om beställning sker från utländska sidor).
vill helst beställa från svenska sidor.
Finns ju billigare modeller också på K-Way. Sen förstår jag itne varför du vill betala mer bara för att beställa från Sverige. Behöver du jackan inom 2 dagar eller?