2012-07-11, 14:17
Medlem
NirvanAs avatar
Nu överdriver ni lite
Så stor logga var det inte, även om den givetvis är större än "standard" loggan från lacoste.
Citera
2012-07-11, 15:24
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Gick det inte att maxxa logon ytterligare? Kanske borde byta plats helt och göra en logo med en tröja på istället för att bara gå halvvägs.

Haha ditt önskemål är så gott som uppfyllt: http://styletribemag.com/wp-content/uploads/2012/04/Polo11-Copy-6-e1333252658902.jpg

Lacoste har gått över gränsen...
Citera
2012-07-11, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Gick det inte att maxxa logon ytterligare? Kanske borde byta plats helt och göra en logo med en tröja på istället för att bara gå halvvägs.

Den kanske?
Citera
2012-07-11, 20:56
Medlem
NirvanAs avatar
Blev ett par vit-gröna samba idag, 0.5 storlek större, hoppas den sitter bättre.
Citera
2012-07-13, 17:04
Bannlyst
http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=32285&ProductDetailId=22193 6

Vad tycker ni om denna?
Citera
2012-07-13, 18:05
Medlem
AriGold-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KravallBroder

Vad tycker ni om denna?

Gillar inte märket på. Skorna känns väldigt "förort"... Hellre ett par converse som är totalsågade här av diverse välklädda skribenter än de Lacoste du länkar.

Använder inte converse själv men tycker inte de är så hemska
Citera
2012-07-13, 18:06
Medlem
Suburbias avatar
Citat:

Vad tycker ni om denna?
Inget som jag själv skulle prioritera. Dom skulle dock kunna vara rätt snygga till ett par shorts. Annars går de fetbort för mig.
Citera
2012-07-13, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AriGold-
Gillar inte märket på. Skorna känns väldigt "förort"... Hellre ett par converse som är totalsågade här av diverse välklädda skribenter än de Lacoste du länkar.

Använder inte converse själv men tycker inte de är så hemska
Okej att dom känns förort gör inget eftersom jag bor i en förort. Tänkte köpa converse först men dom känns för mainstream. Försöker skaffa lite stil men inte klassiskt utan mer "normalt"
Citat:
Ursprungligen postat av Suburbia
Inget som jag själv skulle prioritera. Dom skulle dock kunna vara rätt snygga till ett par shorts. Annars går de fetbort för mig.
Så dom skulle inte passa till jeans eller chinos?
Citera
2012-07-13, 18:33
Medlem
AriGold-s avatar
Citat:
Okej att dom känns förort gör inget eftersom jag bor i en förort. Tänkte köpa converse först men dom känns för mainstream. Försöker skaffa lite stil men inte klassiskt utan mer "normalt"

Så dom skulle inte passa till jeans eller chinos?

Jag syftade mer på förort i negativ mening, fula Lacoste, träningsbyxor samt en Fred Perry wct samt en falsk diamant i örat.

Converse må vara mainstream men betydligt bättre än skorna ovanför enligt mitt tycke
Citera
2012-07-13, 18:37
Bannlyst
Citat:
Jag syftade mer på förort i negativ mening, fula Lacoste, träningsbyxor samt en Fred Perry wct samt en falsk diamant i örat.

Converse må vara mainstream men betydligt bättre än skorna ovanför enligt mitt tycke
Okej har varken träningsbyxor eller fred perry (WCT) eller en diamant i örat så förort är jag då inte.

Okej tycker converse gör fula skor också dom skorna jag länkade var snyggare
Citera
2012-07-13, 18:46
Medlem
AriGold-s avatar
Citat:
Okej har varken träningsbyxor eller fred perry (WCT) eller en diamant i örat så förort är jag då inte.

Okej tycker converse gör fula skor också dom skorna jag länkade var snyggare

Det var ett stereotypiskt exempel, du förstår nog. Vill du ha liknade skor men snygga är jag säker på att de flesta skobutiker har tygskor i alla möjliga utformningar
Citera
2012-07-13, 18:56
Bannlyst
Citat:
Det var ett stereotypiskt exempel, du förstår nog. Vill du ha liknade skor men snygga är jag säker på att de flesta skobutiker har tygskor i alla möjliga utformningar
Jo men eftersom bara skorna stämde in mig på tycker jag inte det är fel att ha dom. Bara för man har ett plagg som är förortigt gör inte hela människan till det.

Tack men har redan beställt skorna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in