Citat:
Ursprungligen postat av chillamore
Förväntade mig faktiskt en fullstor patch i pannan på SI-mössan, men icke. Det var väl egentligen inget större fel på den bara att jag, som sagt, inte tyckte om färgen på mitt huvud. Kör på den om du gillar den!
Är inte så förtjust i blaffiga emblem på kläder, vara sig det gäller en rugbytröja eller en mössa. Färgen var ju hur nice som helst.
Får se hur det blir, har hittat ytterligare några fina mössor. Jag återkommer med mitt slutliga resultat!
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
SI helt klart utav de tre. Har en CP mössa själv som liknar SIn du länkade och använde den iprincip hela förra vintern och tycker den är grymt varm, skön och snygg. Kan rekommenderas!
http://caliroots.com/c-store/search.asp?manuid=504
Såg att C-store hade fått in tre schyssta CP vinterjackor. Kan väl passa på att säga att jag inte har CP mössan med goggles, haha.
Som jag skrev förut har jag hittat ytterligare några mössor, så har inte bestämt mig än. Gillade med SI-mössan speciellt färgen!
Den svarta CP-jackan var den snyggaste av de tre, inte så farligt dyr heller. Har aldrig varit förtjust i CPs goggles plagg. Tycker förövrigt att jackorna är snygga, bara det att goggles förstör så mycket..
Deras mössor med goggles är ju ett skämt, tur att du ej bär en sådan!