2012-07-04, 11:33
Avslutad
Någon som vet om dom här finns i andra färger än dom på den hemsidan??
http://www.sportsdirect.com/reebok-world-mile-running-shoes-mens-124085?colcode=12408522
Citera
2012-07-04, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Dina frenetiska försök att få oss med, enligt dig, "skitkläder" att försvinna från den här tråden biter inte.

Jag kommer aldrig påstå att man inte får tycka hur man vill, det är tillåtet att göra det. Det är dock en helt annan kategori att kunna respektera andra åsikter. Där har du fortfarande mycket att lära. Konstruktiv kritik är ett begrepp du kan googla.

Det är huliganmärkestråden (för de som gillar att nämna det så) och då får du helt enkelt gilla läget. Här diskuteras det exempelvis Lacoste TROTS att du tycker att det är ett märke som man bär när man plockar skräp i tunnelbanan. "Äckliga hackettblaffor" kommer också att synas i tråden.

Jag har ett utomordentligt förslag till dig. Du kan göra din egna lilla tråd "Casualmärken (EJ HULIGANMÄRKEN)" så slipper du spy din galla över den här tråden där det inte verkar finnas mycket till din fördel.

Gör dessutom ett litet tillägg efter uppdaterade inlägg.

Frågan är i sådana fall var man kan diskutera denna typ av kläder? Jag menar, en rugbytröja hör ju till stuket "casual." Om den är köpt på HM eller är en Hackett, vad har det egentligen för betydelse?

En annan sak är ju att om ingen ger respons på vissa inlägg kommer dessa att dö ut. Ganska logiskt, men ändå oförståeligt för en del.

Herregud, har du drabbats av en hjänblödning eller vafan är det frågan om?
Nej, jag kommer aldrig att respektera dina åsikter. Det ska du ha väldigt klart för dig.

Du får gärna lägga ord i mun på mig eller hitta på åsikter men då får räkna med att bli överkörd. Jag tycker varken att Lacoste eller "äckliga hackettblaffor" är skräp. Det har du hittat på. Däremot så skulle jag själv aldrig drista mig till att bära Hackett men av helt andra anledningar än "äckliga hackettblaffor".

Ditt tillägg är så dumt att jag inte ens orkar bemöta det.
Senast redigerad av Wezt 2012-07-04 kl. 12:03.
Citera
2012-07-04, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
Haha ja jag haller med. Forstar faktiskt inte riktigt heller vad klader fran Lonsdale har I denna traden att gora. De gor billiga klader lampade som billiga traningsklader eller som stapelvara for forortsungar med kepsen bak och fram och med guldkedjan dinglande over bringan utanpa kladerna. Men vad vet jag, det kanske har blivit en trend I Sverige. Skulle dock aldrig kategorisera kladerna som en given del av enfootball casuals utstyrsel.

Kan väl bara svara för mig själv och plockade upp det från boxningen. Mest tänkt som en träningströja eller om man ska dega någon dag med polarna, inte direkt något jag har på mig om jag ska ta en lunch i city. Fö. är väl Lonsdale lite mer åt skinhead hållet så kan väl släppa den diskussionen nu då.
Citera
2012-07-04, 14:13
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Herregud, har du drabbats av en hjänblödning eller vafan är det frågan om?
Nej, jag kommer aldrig att respektera dina åsikter. Det ska du ha väldigt klart för dig.

Du får gärna lägga ord i mun på mig eller hitta på åsikter men då får räkna med att bli överkörd. Jag tycker varken att Lacoste eller "äckliga hackettblaffor" är skräp. Det har du hittat på. Däremot så skulle jag själv aldrig drista mig till att bära Hackett men av helt andra anledningar än "äckliga hackettblaffor".

Ditt tillägg är så dumt att jag inte ens orkar bemöta det.

Nejdå, jag har inte fått en hjärnblödning. Jag är friskare än någonsin.

Förklara för mig, vart någonstans är det jag gjort tillägg? För att en dumfitta som du ska kunna minnas vad du skrivit så ska jag påminna dig med citat som säger allt.

Citat:
Hackett har ju å andra sidan gjort kläder för clowner sedan en lång tid tillbaka. MAO inget nytt under solen där.

Citat:
Hade jag set någon knalla omkring i skorna du länkade hade jag inte skrattat, jag hade snarare tyckt synd om bäraren. Visst rockar det din båt så kör på dem men kom inte ut och gråt ut här ifall du blir headhuntad av Samhall.

Provokation är ett intressant ord. Det anammas i många utav dina inlägg. Är du sådär i verkliga livet också? Du kan inte ha många vänner...

Vad är syftet med att provocera på ett anonymt forum som flashback? Vill du skapa irritation eller frustration? Tråden skräpas ned med dina, i allra högsta grad, attackerande och förodmjukande inlägg.

Det är sorgligt att det finns människor som du.
Citera
2012-07-04, 15:16
Medlem
Ta och lugna er nu grabbar. Vill ni ha cat fight kan ni ju ta det via PM.
Citera
2012-07-04, 22:09
Medlem
Herr-Pumps avatar
Fick hem en sådan här igår:

http://www.casualclothing.dk/shop/aquascutum-knitwear-maple-23896p.html

Hur ska sådana tröjor sitta? Tog en Medium eftersom ska man upp till L så ökar armhålemåttet från 53 till 57 cm och då var jag rädd att den skulle bli allt för slapp. Men har jag rätt i att dom ska sitta ganska tight? För i nuläget så skulle jag säga att den kanske är på gränsen men skickar jag tillbaka och byter upp till L så är jag rädd att den blir alldeles för stor

EDIT: http://img716.imageshack.us/img716/1397/img0265rl.jpg
Senast redigerad av Herr-Pump 2012-07-04 kl. 22:20.
Citera
2012-07-04, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Nejdå, jag har inte fått en hjärnblödning. Jag är friskare än någonsin.

Förklara för mig, vart någonstans är det jag gjort tillägg? För att en dumfitta som du ska kunna minnas vad du skrivit så ska jag påminna dig med citat som säger allt.

Provokation är ett intressant ord. Det anammas i många utav dina inlägg. Är du sådär i verkliga livet också? Du kan inte ha många vänner...

Vad är syftet med att provocera på ett anonymt forum som flashback? Vill du skapa irritation eller frustration? Tråden skräpas ned med dina, i allra högsta grad, attackerande och förodmjukande inlägg.

Det är sorgligt att det finns människor som du.
Trevligt att du har hälsan med dig.

Du måste ju inse att det där med att jag skrev om de otroligt fula skor du länkade för en tid sedan handlade just precis om de otroligt fula skor du länkade för en tid sedan. Inte Lacoste per se.

Och ja, Hackett gör kläder för clowner. Men för den sakens skulle så har jag aldrig nämnt något om "äckliga hackettblaffor" Det är ju du som hittar på det.

Det är tråkigt att du finner mina inlägg som provocerande, längre än så kan jag inte drista mig.
Citera
2012-07-05, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump

Hur ska sådana tröjor sitta? Tog en Medium eftersom ska man upp till L så ökar armhålemåttet från 53 till 57 cm och då var jag rädd att den skulle bli allt för slapp. Men har jag rätt i att dom ska sitta ganska tight? För i nuläget så skulle jag säga att den kanske är på gränsen men skickar jag tillbaka och byter upp till L så är jag rädd att den blir alldeles för stor

Du ska inte ha en större, den sitter som den ska. Om inte annat så skulle en större bli för stor.
Citera
2012-07-05, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump

Ta pa dig ett par morka jeans och en snygg skjorta under, sa ska du se att den passar. Akta dig for en skjorta med rutmonster som skar sig mot det rutiga axelpartiet. Absolut inte randigt heller.
Citera
2012-07-05, 11:59
Medlem
Till alla er Adidas freaks och alskare av klassisa modeller, kan jag meddela att Adidas snart slapper en ny collection orgiginals.
Bland annat en ny Kegler. Uppgifter fran handelsmassan I Berlin.
Bild
Citera
2012-07-05, 12:10
Medlem
Båda skorna på bilden såg ytterst trevliga ut. Kanske främst de blå.
Citera
2012-07-05, 13:04
Medlem
Har ar ytterligare en nyhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här