Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Herregud, har du drabbats av en hjänblödning eller vafan är det frågan om?
Nej, jag kommer aldrig att respektera dina åsikter. Det ska du ha väldigt klart för dig.
Du får gärna lägga ord i mun på mig eller hitta på åsikter men då får räkna med att bli överkörd. Jag tycker varken att Lacoste eller "äckliga hackettblaffor" är skräp. Det har du hittat på. Däremot så skulle jag själv aldrig drista mig till att bära Hackett men av helt andra anledningar än "äckliga hackettblaffor".
Ditt tillägg är så dumt att jag inte ens orkar bemöta det.
Nejdå, jag har inte fått en hjärnblödning. Jag är friskare än någonsin.
Förklara för mig, vart någonstans är det jag gjort tillägg? För att en dumfitta som du ska kunna minnas vad du skrivit så ska jag påminna dig med citat som säger allt.
Citat:
Hackett har ju å andra sidan gjort kläder för clowner sedan en lång tid tillbaka. MAO inget nytt under solen där.
Citat:
Hade jag set någon knalla omkring i skorna du länkade hade jag inte skrattat, jag hade snarare tyckt synd om bäraren. Visst rockar det din båt så kör på dem men kom inte ut och gråt ut här ifall du blir headhuntad av Samhall.
Provokation är ett intressant ord. Det anammas i många utav dina inlägg. Är du sådär i verkliga livet också? Du kan inte ha många vänner...
Vad är syftet med att provocera på ett anonymt forum som flashback? Vill du skapa irritation eller frustration? Tråden skräpas ned med dina, i allra högsta grad, attackerande och förodmjukande inlägg.
Det är sorgligt att det finns människor som du.