2012-06-18, 00:45
  #4417
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mojojojojojo
Det är ju det bästa modet! Rånarluvan är väl ett måste där nere, snuten lär inte vara allt för trevlig om de lyckas identifiera dig. Inte annars heller för den delen.

Själv köpte jag ett par grön-vita Adidas München idag för 450 kr. Kanonnöjd hittills, även om komforten inte är densamma som på mina zx-700 och New Balance-skor. Men dom ser iaf bra ut.

Kopte fyra par Adidas Munchen nar de slapptes. Vit, bla, svart och rod. Skona skor som vacker uppmarksamhet. Bar de bla till den svarta arbetskostymen har om dagen. Fick manga glada och pissitiva kommentarer. Dissa New Balance.
Citera
2012-06-18, 12:30
  #4418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
Kopte fyra par Adidas Munchen nar de slapptes. Vit, bla, svart och rod. Skona skor som vacker uppmarksamhet. Bar de bla till den svarta arbetskostymen har om dagen. Fick manga glada och pissitiva kommentarer. Dissa New Balance.

Varför? Tycker själv att New Balance kan vara ganska schysst, problemet med de är väl mest chansen att man stöter på en hipster med likadana.
Citera
2012-06-18, 13:55
  #4419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
Kopte fyra par Adidas Munchen nar de slapptes. Vit, bla, svart och rod. Skona skor som vacker uppmarksamhet. Bar de bla till den svarta arbetskostymen har om dagen. Fick manga glada och pissitiva kommentarer. Dissa New Balance.

New Balance gör dom bästa skorna, så är det bara. Shysst kvalitet, snygga och jävligt sköna. Adidas tycker jag ofta brister i komforten.
Citera
2012-06-18, 14:33
  #4420
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mojojojojojo
New Balance gör dom bästa skorna, så är det bara. Shysst kvalitet, snygga och jävligt sköna. Adidas tycker jag ofta brister i komforten.
Där håller jag med, båda mina forest hills och dragons är MYCKET snyggare än mina NB men NB är så mycket skönare så man använder dem oftare ändå.
Citera
2012-06-18, 15:31
  #4421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Varför? Tycker själv att New Balance kan vara ganska schysst, problemet med de är väl mest chansen att man stöter på en hipster med likadana.

For att varenda jakel med bakatslick eller sidbena springer omkring med new balance. Inga jag kan identifiera mig med. Dessutom tycker jag inte manga modeller ar speciellt snygga.
Citera
2012-06-18, 17:00
  #4422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Där håller jag med, båda mina forest hills och dragons är MYCKET snyggare än mina NB men NB är så mycket skönare så man använder dem oftare ändå.

Fast Forest Hills är ju dom fulaste skorna någonsin Dock hade jag gärna ägt ett par bara för att. Har någon koll på om alla adidasmodeller är lika stora i storlekarna förresten? Så man kan börja köpa lite rariteter på ebay och liknande sidor.

Edit: Syftar alltså på vita Forest Hills-skorna med guldiga ränder. Själva modellen är snygg, men den färgkombon är hemsk. Sitter själv och funderar på dessa i skrivande stund http://i72.photobucket.com/albums/i174/oneownerdirect/A%20NEW%20LABELLED%20PICS/B-GRADE%20HARD%20COURT%20AND%20FOREST%20HILLS/DSCF2722.jpg

Men blir nog någon zx-500/700 sko istället.
__________________
Senast redigerad av mojojojojojo 2012-06-18 kl. 17:13.
Citera
2012-06-18, 17:09
  #4423
Medlem
ansiktsbokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
For att varenda jakel med bakatslick eller sidbena springer omkring med new balance. Inga jag kan identifiera mig med. Dessutom tycker jag inte manga modeller ar speciellt snygga.

Jag varierar mellan bakåtkammat och sidbena men inte skulle jag någonsin få för mig att ha sådana skor. Du verkar inte ha så bra koll.
Citera
2012-06-18, 17:11
  #4424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
For att varenda jakel med bakatslick eller sidbena springer omkring med new balance. Inga jag kan identifiera mig med. Dessutom tycker jag inte manga modeller ar speciellt snygga.
Du sitter inte på facit.
Personligen tycker jag att New Balance är skönare än Adidas men det är ju hugget som stucket egentligen.
Citera
2012-06-18, 17:31
  #4425
Medlem
NirvanAs avatar
Nu är det verkligen fel årstid för denna fråga men vilka skor är egentligen lämpliga för svenskt vinterklimat (-10 grader och en hel del snö etc). Går ju inte att ha adidas/nb trainers då.... Vad kör ni själva med på vintern och senhösten?

Bra med framförhållning så man kan planera sina inköp...
Citera
2012-06-18, 18:12
  #4426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Du sitter inte på facit.
Personligen tycker jag att New Balance är skönare än Adidas men det är ju hugget som stucket egentligen.

Nu pastar jag ju heller inte att jag "sitter pa facit", utan uttrycker min hogst personliga asikt. Precise som alla andra har. Darfor farbehaller jag mig ocksa ocksa ratten att fa tycka vad jag vill. I mina ogon ar det stureplansbratsen och hipsters, eller vad de nu kallas numera, som gar omkring I new balance. Alltsa inget for mig. Det kommer jag ocksa fortsatta tycka, aven om jag kliver pa nagon om ta. Darmed inte sagt att det finns ett pat snygga NB modeller. De ar sakert skona ocksa. Fast det ar aven Ecco.

Edit. Har forresten ett par NB men Inget jag anvander langre.
__________________
Senast redigerad av BirminghamB6 2012-06-18 kl. 18:22.
Citera
2012-06-18, 18:18
  #4427
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ansiktsbokaren
Jag varierar mellan bakåtkammat och sidbena men inte skulle jag någonsin få för mig att ha sådana skor. Du verkar inte ha så bra koll.

Vad har jag inte koll pa? Notera det latt ironiska och overdrivna I mitt inlagg. Alltsa lite med glimten I ogat. Sjalv har jag snagg. Sidbena hade jag pa 80- och 90-talen. Tiderna forandras.
Citera
2012-06-18, 19:53
  #4428
Medlem
NirvanAs avatar
"BirminghamB6" har du nån input om mitt förra inlägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in