Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Du sitter inte på facit.
Personligen tycker jag att New Balance är skönare än Adidas men det är ju hugget som stucket egentligen.
Nu pastar jag ju heller inte att jag "sitter pa facit", utan uttrycker min hogst personliga asikt. Precise som alla andra har. Darfor farbehaller jag mig ocksa ocksa ratten att fa tycka vad jag vill. I mina ogon ar det stureplansbratsen och hipsters, eller vad de nu kallas numera, som gar omkring I new balance. Alltsa inget for mig. Det kommer jag ocksa fortsatta tycka, aven om jag kliver pa nagon om ta. Darmed inte sagt att det finns ett pat snygga NB modeller. De ar sakert skona ocksa. Fast det ar aven Ecco.
Edit. Har forresten ett par NB men Inget jag anvander langre.