Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Satt och skummade igenom hela tråden i morse till kaffet och funderade på en sak som förvisso blivit halvsvarat på innan men det är flera år gamla svar vad jag kunde se, undrar bara ni som enbart klär er mestadels som en grabb men inte alls är involverad osv som säger att folk gått på er för era kläder hur har detta utspelat sig egentligen? Kommer det fram några övertända ungdomar och börjar gapa om eran SI jacka och frågar vem ni kör för och sen när dom får ett "Ingen" till svar så vänder dom på klacken och går? Det måste ju se skitroligt ut.
Aldrig hänt mig iallafall, enbart posers i helrutad burberry keps som blängt något otroligt mycket och då har jag haft tacchini eller SI utan patch, inget diskret alltså. Det närmsta var väl när jag skrattade lite åt en pojkes SI keps och han började moppsa upp sig, när jag stod kvar och förklarade vad jag tyckte var roligt gick han iväg. Konstigt det dära.
Involverad och involverad, alla är ju med på ett hörn kan man väl säga om man ska tala i floskler. Däremot att skriva tillhörighet som arbetsgivare på facebook är ju inte något man skyltar med.