2012-04-07, 18:22
Medlem
GSE_s avatar
Satt och skummade igenom hela tråden i morse till kaffet och funderade på en sak som förvisso blivit halvsvarat på innan men det är flera år gamla svar vad jag kunde se, undrar bara ni som enbart klär er mestadels som en grabb men inte alls är involverad osv som säger att folk gått på er för era kläder hur har detta utspelat sig egentligen? Kommer det fram några övertända ungdomar och börjar gapa om eran SI jacka och frågar vem ni kör för och sen när dom får ett "Ingen" till svar så vänder dom på klacken och går? Det måste ju se skitroligt ut.
Citera
2012-04-07, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Satt och skummade igenom hela tråden i morse till kaffet och funderade på en sak som förvisso blivit halvsvarat på innan men det är flera år gamla svar vad jag kunde se, undrar bara ni som enbart klär er mestadels som en grabb men inte alls är involverad osv som säger att folk gått på er för era kläder hur har detta utspelat sig egentligen? Kommer det fram några övertända ungdomar och börjar gapa om eran SI jacka och frågar vem ni kör för och sen när dom får ett "Ingen" till svar så vänder dom på klacken och går? Det måste ju se skitroligt ut.

Aldrig hänt mig iallafall, enbart posers i helrutad burberry keps som blängt något otroligt mycket och då har jag haft tacchini eller SI utan patch, inget diskret alltså. Det närmsta var väl när jag skrattade lite åt en pojkes SI keps och han började moppsa upp sig, när jag stod kvar och förklarade vad jag tyckte var roligt gick han iväg. Konstigt det dära.

Involverad och involverad, alla är ju med på ett hörn kan man väl säga om man ska tala i floskler. Däremot att skriva tillhörighet som arbetsgivare på facebook är ju inte något man skyltar med.
Citera
2012-04-07, 23:00
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Aldrig hänt mig iallafall, enbart posers i helrutad burberry keps som blängt något otroligt mycket och då har jag haft tacchini eller SI utan patch, inget diskret alltså. Det närmsta var väl när jag skrattade lite åt en pojkes SI keps och han började moppsa upp sig, när jag stod kvar och förklarade vad jag tyckte var roligt gick han iväg. Konstigt det dära.

Involverad och involverad, alla är ju med på ett hörn kan man väl säga om man ska tala i floskler. Däremot att skriva tillhörighet som arbetsgivare på facebook är ju inte något man skyltar med.

När jag sa involverad syftar jag på folk som faktiskt kör för en firma aktivt eller har gjort det. Om det va oklart
Citera
2012-04-07, 23:35
Medlem
Fan haha, jag köpte igår hem ett par Malmö skor. Känns ganska fel då jag inte håller på Malmö FF men jag gillade de vit-blå som fan.
Citera
2012-04-08, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoes
Fan haha, jag köpte igår hem ett par Malmö skor. Känns ganska fel då jag inte håller på Malmö FF men jag gillade de vit-blå som fan.

Okej. Håller inte heller på MFF men skulle ändå kunna bära ett par såna trainers om dom ser bra ut och är sköna. Vilka håller du på då? Med tanke på "nicket".

ON TOPIC. Du får gärna berätta hur du upplever dom på foten när du testat
Citera
2012-04-12, 16:30
Awaiting Email Confirmation
Hur upplever ni Pringle och Scotland i storlekar? Jag funderar på en stickad tröja. Jag är 180 cm och väger knappt 75kg, ska biffa upp mig när jag har tid hehe. Har ni någon storlek att rekommendera? Mailade affären för en vecka sedan men har inte fått svar.

Measurements armpit to armpit:
S: 49 cm
M: 52 cm
L: 55 cm
XL: 58 cm
XXL: 61 cm
Senast redigerad av Gabrio 2012-04-12 kl. 16:32.
Citera
2012-04-12, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Hur upplever ni Pringle och Scotland i storlekar? Jag funderar på en stickad tröja. Jag är 180 cm och väger knappt 75kg, ska biffa upp mig när jag har tid hehe. Har ni någon storlek att rekommendera? Mailade affären för en vecka sedan men har inte fått svar.

Det dar ser ut som slim fit. Dubbla det mattet sa har du brostmattet. En medium ar med andra ord som en slim skjorta i medium av tex Ben Sherman, om det ar nagot du anvander. Om du ska ha den med nagot under, tex en skjorta, maste du ha L. Annars gar M bra. Vill du ha den tight kanske du maste ta S, eftesom du vager 75 kg antar jag att du ar smal. Vill du ha referensmatt kan du enkelt bara mata en av dina egna trojor som du tycker passar, fran armhala till armhala.

Instinktivt kanns M som din storlek.
Citera
2012-04-12, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio

Biffa upp dig när du har tid? Med den mentaliteten kommer du aldrig "biffa upp" dig.
Ta din vanliga storlek.
Citera
2012-04-12, 17:36
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Biffa upp dig när du har tid? Med den mentaliteten kommer du aldrig "biffa upp" dig.
Ta din vanliga storlek.

Exakt! Och det är väll därför jag ser ut som jag gör.

Tack Birmingham!
Citera
2012-04-13, 05:03
Medlem
http://www.aphrodite1994.com/clothing-7/jackets-and-coats-9/company-goggle-hooded-jacket-grey-22023.htm
"google hoodie"

Där kom den.
Citera
2012-04-13, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
http://www.aphrodite1994.com/clothing-7/jackets-and-coats-9/company-goggle-hooded-jacket-grey-22023.htm
"google hoodie"

Där kom den.

Cool farg pa den, fast den ser mer hoestig ut. Dessutom tycker jag modellen har en for liten storlek. Snygg jacka annars, aven om Mille Miglian I mina ogon ar snyggare. Det brukar finnas Mille miglia I samma slitna antiklook, de ar haftiga. Speciellt de med skinn pa bringan. Goggle-hooded-jacket ar ganska billig ocksa. Gillar man sa far man sla till innan de ar slut.

Sedan ar det "goggle", inte "google". Det ena ar skyddsglasogon och det andra ar ett foretag.
Citera
2012-04-13, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
Cool farg pa den, fast den ser mer hoestig ut. Dessutom tycker jag modellen har en for liten storlek. Snygg jacka annars, aven om Mille Miglian I mina ogon ar snyggare. Det brukar finnas Mille miglia I samma slitna antiklook, de ar haftiga. Speciellt de med skinn pa bringan. Goggle-hooded-jacket ar ganska billig ocksa. Gillar man sa far man sla till innan de ar slut.

Färgen är cool ja, däremot tycker jag tröjan/ jackan är ful. Trodde nog att det var en hoodie och inte en jacka när jag la upp den, snacket har ju gått ett tag när CP kommer med en hoodie med goggles efter mössan osv. Lite som patch hysterin för Stone Island, http://www.christopherscotney.co.uk/js/tinymce/plugins/imagemanager/files/ss_2012_1/feb-6657.jpg

Badbyxor med patch, kom igen..

Citat:
Ursprungligen postat av BirminghamB6
Sedan ar det "goggle", inte "google". Det ena ar skyddsglasogon och det andra ar ett foretag.

Skyller på att jag skrev inlägget mitt i natten, hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in