2011-02-19, 15:06
Medlem
retardes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonRof
Men inte stulna plagg?

Ligger väl lite i huligankulturen från början?
Citera
2011-02-19, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retarde

Ja det gör det. Påtal om stulna plagg kan jag bara upplysa er om hemmafester hos folk ni inte gillar. En ströms påse med en RL tröja, tags och kvitto medföljde, tackade för den trevliga tillställningen men var tyvärr tvungen att röra mig vidare.
Citera
2011-02-19, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonRof
Men inte stulna plagg?

Touché
Hahaha, jag måste börja tänka på vad jag skriver. Finns många ordmärkare men jag gillar de haha
Citera
2011-02-20, 18:40
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retarde

Var ju så i England på 70-talet om jag inte tar det helt fel. Lite annat idag som tur är
Citera
2011-02-20, 18:45
Medlem
VonRofs avatar
Ja, men orka seriöst bete sig som en jävla zigenare. För att det varit ett vanligt fenomen i England för 30 år sedan behöver det inte tillhöra stilen för det.
Citera
2011-02-20, 19:22
Medlem
Ni fotbollsgrabbar snackar ju alltid om stil och klass. Att bära stulna kläder är så långt ifrån stil och klass man kommer. Ni står längst ned i samhällshierarkin. Den här tråden har gått ned sig rejält. Från att ha handlat om jack-nörderier på högsta nivå (tack vare Wezt m.fl) så handlar den återigen om stulna kläder och huruvida man blir nedslagen om man bär S.I.
Citera
2011-02-20, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Ni fotbollsgrabbar snackar ju alltid om stil och klass. Att bära stulna kläder är så långt ifrån stil och klass man kommer. Ni står längst ned i samhällshierarkin. Den här tråden har gått ned sig rejält. Från att ha handlat om jack-nörderier på högsta nivå (tack vare Wezt m.fl) så handlar den återigen om stulna kläder och huruvida man blir nedslagen om man bär S.I.

+1

Vilken jävla nivå det är i den här tråden.
Citera
2011-02-21, 08:01
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MMarcel
+1

Vilken jävla nivå det är i den här tråden.

Tillför något vettigt pajaser!

Istället för att klaga gör man något åt problemet, inte så svårt. Jag menar, det är bara lägga upp några jackor och dela med er av godsakerna som folk kan diskutera. Ska väl liksom inte vara svårare?
Citera
2011-02-21, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Tillför något vettigt pajaser!

Istället för att klaga gör man något åt problemet, inte så svårt. Jag menar, det är bara lägga upp några jackor och dela med er av godsakerna som folk kan diskutera. Ska väl liksom inte vara svårare?

Ja, det har du faktiskt rätt i geezer. Ber om ursäkt.

Surfade runt och snubblade över Heritage Research:s vårkollektion, och den här föll mig definitivt i smaken:

http://4.bp.blogspot.com/-5ARCpTIaNFE/TVVLMSl_5EI/AAAAAAAADeM/tfVNVyo5Iho/s1600/mtrainier.PNG

Den beigea är underbar. Den blåa är jävligt schysst den med, men är något trött på blått.

Sedär, nu har den här pajasen bidragit med något; kom igen nu tråden.
Citera
2011-02-21, 16:15
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MMarcel
Ja, det har du faktiskt rätt i geezer. Ber om ursäkt.

Surfade runt och snubblade över Heritage Research:s vårkollektion, och den här föll mig definitivt i smaken:

http://4.bp.blogspot.com/-5ARCpTIaNFE/TVVLMSl_5EI/AAAAAAAADeM/tfVNVyo5Iho/s1600/mtrainier.PNG

Den beigea är underbar. Den blåa är jävligt schysst den med, men är något trött på blått.

Sedär, nu har den här pajasen bidragit med något; kom igen nu tråden.

Den beigea var fet! Men lite synd bara med midjeremmen där, tyckte inte den pasade in. Det kanske man överlever ändå..

Måste säga att gillade de få Stone Island som hade patchen på axeln. Det verkar vara historia nu, finns inte kvar

Gillar denna: http://www.stoneisland.com/item/store/STONE+ISLAND/tskay/0735EF3C/rr/1/cod10/41211519AI/sts/STONEISLAND/areaid/
Citera
2011-02-21, 16:52
Medlem
Citat:

True that
Citera
2011-02-21, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Den beigea var fet! Men lite synd bara med midjeremmen där, tyckte inte den pasade in. Det kanske man överlever ändå..

Måste säga att gillade de få Stone Island som hade patchen på axeln. Det verkar vara historia nu, finns inte kvar

Gillar denna: http://www.stoneisland.com/item/store/STONE+ISLAND/tskay/0735EF3C/rr/1/cod10/41211519AI/sts/STONEISLAND/areaid/

Även om jag tycker att den blåa Reflectivejackan (har jag inte råd med den nästa månad säljer jag en njure) är säsongens snyggaste från SI får jag ändå hålla med om att jackan du länkade är snygg. Inget jag skulle kunna bära själv dock, bär inte upp jackor med så låg krage/hals särskilt väl.

Är själv inne på ljusare färger nu till våren;
http://www.oipolloi.com/Store/OiPolloi-DII-2889-253-+goretex+hills+coat+sand.html

Kolla in de inzoomade bilderna på materialet. Ser ut att vara värd sina pengar. Skulle ljuga om jag sa att jag inte blir lite upphetsad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in