2011-12-28, 22:16
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Finns bl.a. på sneakersnstuff. Har hittat ett par

Okej, tack så mycket får kika där!

Citat:
Ursprungligen postat av RaisedFist
Någon som vet vad som hänt med Tweed.Nu ???
Hemsidan är nere!

Såg det i morse jag med, kanske har stängt ner butiken.

Jag vet att man bör gå upp en storlek när det gäller Sergio Tacchini tröjorna, antar att det gäller likadant med jackorna?
Citera
2011-12-31, 01:29
Medlem
Jag tycker att deras zip är i relativt normal storlek. Har dock bara testat en sort.
Citera
2012-01-01, 12:38
Medlem
Puckelpists avatar
Nån som har koll på vilken jacka det är som en av sångarna har i videon nedan, det är den grågröna jackan jag syftar på

http://www.youtube.com/watch?v=ltPxz4PinDA
Senast redigerad av Puckelpist 2012-01-01 kl. 12:43.
Citera
2012-01-01, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckelpist
Nån som har koll på vilken jacka det är som en av sångarna har i videon nedan, det är den grågröna jackan jag syftar på

http://www.youtube.com/watch?v=ltPxz4PinDA

Helt vanlig grön fishermans jacket, kolla in Suit, Heritage research, Engineered Garments osv. Fred perry och Lyle & scott har gjort liknande jackor också, som dock är halvdana enligt mig.
Citera
2012-01-02, 03:08
Bannlyst
Tänkte dra till England och slåss lite och undrar vilka märken som är mest representativ bland huliganerna där? Någon som har insikt? Vill smälta in bra bland de övriga. I övrigt är jag bara en galen jävel som vill få utlopp för mina känslor utan att riskera att åka dit för misshandel osv

Tack på förhand!
Citera
2012-01-02, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Tänkte dra till England och slåss lite och undrar vilka märken som är mest representativ bland huliganerna där? Någon som har insikt? Vill smälta in bra bland de övriga. I övrigt är jag bara en galen jävel som vill få utlopp för mina känslor utan att riskera att åka dit för misshandel osv

Tack på förhand!
Du åker alltså till England för att försöka delta i fw utan att åka dit för misshandel? Ursäkta min franska men är du helt jävla dum i huvudet?
Citera
2012-01-02, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Du åker alltså till England för att försöka delta i fw utan att åka dit för misshandel? Ursäkta min franska men är du helt jävla dum i huvudet?

Snackar om arrangerade fighter utan polisgrisar inblandade...
Citera
2012-01-03, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Snackar om arrangerade fighter utan polisgrisar inblandade...

Näe, du snackar gojja och är en äcklig mytoman som vill få lite gratis-info.
Citera
2012-01-03, 16:07
Medlem
Little.Geezers avatar
Jaha, då var en riktig klassiker påväg hem från brittiska öarna. Ett par Forest Hills i rätt kulör. Kommer knappt användas, nästan så att jag ska ställa dem i bokhyllan bara för att.
Citera
2012-01-03, 16:48
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Jaha, då var en riktig klassiker påväg hem från brittiska öarna. Ett par Forest Hills i rätt kulör. Kommer knappt användas, nästan så att jag ska ställa dem i bokhyllan bara för att.

Köp en glaskupa att ställa dom i, det är dom värda. Underbara skor!
Citera
2012-01-03, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer

Funderade också på att lämna dom orörda, men kunde inte hålla mig. Fruktansvärt sköna mackor f.ö. Funderar på ett par till för att spara
Citera
2012-01-03, 17:14
Medlem
Någon som vet när NK-rean börjar ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här