2011-12-06, 21:33
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
http://www.terrace.se/system/search/product.asp?id=3645
http://www.terrace.se/system/search/product.asp?id=4006
Inget speicellt men införskaffat av undertecknad (patchen är av). Blir nog en mer färggrann SI nästa gång, sjukt sugen men acid attack mitt i vintern är väl sådär.

CP mössorna är sjukt sköna och varma, rekommenderas!

Snygg SI tröja, du har rätt i att det kan bli lite mycket så här i vinter att bära en orange SI. Dock är den riktigt snygg även den blå. Men som du säger, att man tar av patchen.

Mössan var snygg och ser riktigt bekväm ut!
Citera
2011-12-06, 21:48
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har aldrig köpt ett SI plagg men varför tar en del bort patchen/märket på dessa plagg men inte på andra?

Kan ju bara tala för mig själv, skulle jag använda ett SI plagg. Speciellt en SI jacka, skulle jag framstå som en wannabe fotbolls-grabb. Sedan vad jag har lär mig så kan man få en smäll om man träffar på grabbar eftersom de anser att SI är mer eller mindre deras märke.
Citera
2011-12-07, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har aldrig köpt ett SI plagg men varför tar en del bort patchen/märket på dessa plagg men inte på andra?

För att jag gillar SI och deras grejjer men vill inte ha ett utropstecken på armen som skriker kriminell biffhuligan. Skulle inte vara så uppskattat på mitt jobb bla. men alla har väl olika anledningar.

Och nej, om någon här tänker köpa en SI och ha kvar patchen kommer ni med störst sannolikhet inte hamna i trubbel såvida ni inte befinner er på klubben eller läktaren och leker mangas, sådeså.
Citera
2011-12-07, 18:40
Medlem
NirvanAs avatar
Har köpt en hel del CP Company plagg och älskar kvalitén, känns dessutom mer diskret än SI.
Citera
2011-12-09, 11:07
Medlem
Vad är era åsikter om New Balance skor, funkar det? Jag har själv fastnat för ett par bruna.
Citera
2011-12-09, 12:45
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gans
Vad är era åsikter om New Balance skor, funkar det? Jag har själv fastnat för ett par bruna.
Varför måste du ha andras åsikter om NB som varumärke, när du dessutom fastnat för deras produkt? Måste en huliganfirma ha haft märket som "sitt" för att det ska vara ok eller?
Citera
2011-12-09, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gans

Själv gillar jag mest Adidas originals, Paul Smith, Lacoste, Fila. Skulle kunna tänka mig ett par New Balance eftersom de är otroligt sköna samt sägs ha fantastisk kvalité. Däremot säger jag nej till Nike och tveksamt till Puma.
Citera
2011-12-09, 19:25
Medlem
BabySailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Varför måste du ha andras åsikter om NB som varumärke, när du dessutom fastnat för deras produkt? Måste en huliganfirma ha haft märket som "sitt" för att det ska vara ok eller?

Agree, varför rätta sig efter vad andra tycker? Och om du vill ha ett svar på om det är casual eller inte så ja, det är casual att knata omkring i ett par NB. Vissa är modeller är riktigt läckra så din fascination är helt acceptabel.
Citera
2011-12-10, 10:19
Medlem
ketchupketchup.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson

Citat:
Ursprungligen postat av BabySailor
Agree, varför rätta sig efter vad andra tycker? Och om du vill ha ett svar på om det är casual eller inte så ja, det är casual att knata omkring i ett par NB. Vissa är modeller är riktigt läckra så din fascination är helt acceptabel.
Är inte det lite av trådens syfte att man skall kunna fråga saker om märken och få tips?
Citera
2011-12-10, 10:38
Medlem
Glajjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O.Cromwell
6876 x Fred Perry, bästa av två världar som förenas
http://casualcoblog.blogspot.com/

Nedanstående jacka får gärna dyka under granen.
http://3.bp.blogspot.com/-TlOtP0EJvZQ/Tso0IJ6q1HI/AAAAAAAAFCc/VckuqvpKk4o/s1600/70.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-A-pbl4Frd3c/Tso0IM2sMvI/AAAAAAAAFCU/l34qlTWFOLs/s1600/69.jpg
bög!
Citera
2011-12-10, 11:48
Medlem
Jag ville bara få reda på andras åsikter. Jag hänger i denna tråden dels för att få tips och åsikter om kulturens kläder, så varför inte fråga? Men egentligen kvittar det vad ni andra tycker då jag köpte den igår.
Citera
2011-12-10, 15:38
Medlem
Vukovars avatar
Någon som vet var jag kan hitta schyssta Sergio Tacchini-tracktops i Stockholm? :S De hade dem förut på Team Sportia i Solna, men märket har gått så dåligt där att de kommer plocka bort dem ur sortimentet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in