Ursprungligen postat av Tomblands
Huliganmärken??
Hur menar du?
Sure, Stone Island och Helrutiga kepsar ska man kanske inte visa sig i om man inte kan boxas för det.
Det är, enligt mig, dock mycket mer classy att ha kläder och märken som inte alla andra har, av denna anledning kommer jag inte lista de märkena jag själv gillar mest. Det jag är in ne på som är poppis är väl följande:
- Boomerang, snygga kläder och diskret logga, man slipper känna sig som en reklampelare ala Tiger of sweden
- Ben Sherman, klassiskt märke som sitter kvar sedan skinnskalletiden, följer kroppen bra, gör sjukt snygga jeans
- Lonsdale, en annan klassiker, även denna användes flitigt förr, gör en hel del snygga skor och skjortor, även träningskläder, annars går det fetbort
- Burberry, Fyrkantiga kläder utan passform om man inte har kroppshydda som Barbapappa, hade det inte varit för Nova Check Kepsar och ett fåtal snygga tröjor hade jag aldrig använt skiten
- Aquascutum, bättre passform än BB, använder dock enbart deras kepsar, har inte riktigt fallit för något annat
- Stone Island, förr var det jävligt bra seglarkläder, dyra som fan, precis som Gåsjackorna, men dom höll iallafall för det som var ämnade, idag är det för det mesta skitkvallite till hutlösa överpriser, men dom har en hel del snygga jackor och ett par stickade tröjor som är heta, gör även heta jeans
- Henri Lloyd, ennu ett seglarmärke, HL är lite billigare än SI, dessutom ofta bättre kvallite, du får helt enkelt vad du betalar för
nä, nu får jag fan sluta, detta var menat som en 'detta gillar jag' men känns mer som en 'hur blir du huligan på en helg'