2009-08-03, 01:41
Medlem
sebbesebs avatar
Ok, jag köpte jackan http://www.stoneisland.com/item/store/STONE+ISLAND/tskay/0735EF3C/rr/1/cod10/41134974JN/areaid//sts/ Vit & storlek L. Funderar på en keps till det.. några förslag? Mörkblå eller svart ska den vara.
Citera
2009-08-03, 04:40
Medlem
Brunnsparkens avatar
jag tycker att stone island har äckligt snygga tröjor, men jag tänker inte slänga flera tusenlappar på en sån tröja. Sen får man ju bara stryk om man har den på sig ändå.
Citera
2009-08-03, 07:25
Medlem
DeadBorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunnsparken
jag tycker att stone island har äckligt snygga tröjor, men jag tänker inte slänga flera tusenlappar på en sån tröja. Sen får man ju bara stryk om man har den på sig ändå.

Jag ska anteckna det.
Citera
2009-08-03, 07:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeadBorn
Jag ska anteckna det.

Folk blir faktiskt konfroterade om du är "för" casual klädd.
Citera
2009-08-03, 09:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leon666
Folk blir faktiskt konfroterade om du är "för" casual klädd.

fast det där är ju jävligt överdrivet - iaf om man är äldre än typ 15.

jag har kutat omkring casualklädd i flera år både i malmös och stockholms uteliv och jag har aldrig någonsin blivit konfronterad och då är jag dessutom inte överdrivet skräckinjagande heller.
Citera
2009-08-03, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebbeseb
Ok, jag köpte jackan http://www.stoneisland.com/item/store/STONE+ISLAND/tskay/0735EF3C/rr/1/cod10/41134974JN/areaid//sts/ Vit & storlek L. Funderar på en keps till det.. några förslag? Mörkblå eller svart ska den vara.

Finns en hel del att välja mellan.. Gant, Polo Ralph Lauren, C.P, Hacket, Tommy Hilfiger m.m. Bor du i sthlm så kolla in Savile Row eller Ströms.
Citera
2009-08-03, 11:28
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:

Hittade en svart tröja för lite över 1000 lappen..
Citera
2009-08-03, 11:46
Medlem
afugglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfc

jag har kutat omkring casualklädd i flera år både i malmös och stockholms uteliv och jag har aldrig någonsin blivit konfronterad och då är jag dessutom inte överdrivet skräckinjagande heller.

Klart det händer men som sagt, det är mest snorungar med bekräftelsebehov som springer runt och blir kåta av att se patchen.
Citera
2009-08-03, 12:39
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Jag ber dig, dra inte upp ett ämne som var nära att lösa den här tråden.
Citera
2009-08-03, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sfc

Är du vid fel plats och tidpunkt så kommer du garanterat få blickar på dig utav de riktiga casualkillarna.

En kompis till mig blev konfroterad i Göteborg där jag bor senast i förra helgen, så visst förekommer det.
Citera
2009-08-03, 16:58
Medlem
semuors avatar
Hur mycket huliganmärke är egentligen Ben Sherman? På en skala 1-10 där Stone Island typ är 10
Citera
2009-08-03, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semuor
Hur mycket huliganmärke är egentligen Ben Sherman? På en skala 1-10 där Stone Island typ är 10

Typ..2. Gemene man förknippar inte BS med fotbollsvåld och reagerar inte på det. Skulle tro att det är mest finniga fjortisar som tror att alla med BS på stan är tunga grabbs som vevar loss i obskyra förorter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in