2017-03-12, 14:22
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissemicke
Håller med! Det är riktigt sensuellt med kvinnor som använder nylonstrumpor och höfthållare. Använder du högklackade sandaletter också ibland?

Har några par vita högklackade sandaletter som jag använder då och då sommartid och vita slingback också. Naturlitvis vid sex till häftiga strumpor.

Även om jag för det mesta alltså använder klassiska strumpor gärna med söm där bak har jag ibland tagit på mej mönstrade strumpor.

Inte klokt vad mycket snyggt och sexigt det finns att använda vid sex. Låter man fantasin få blomma ut finns jättemycket kul att göra för att få sexakten till en urskön upplevelse.
Citera
2017-03-12, 14:24
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Har några par vita högklackade sandaletter som jag använder då och då sommartid och vita slingback också. Naturlitvis vid sex till häftiga strumpor.

Även om jag för det mesta alltså använder klassiska strumpor gärna med söm där bak har jag ibland tagit på mej mönstrade strumpor.

Inte klokt vad mycket snyggt och sexigt det finns att använda vid sex. Låter man fantasin få blomma ut finns jättemycket kul att göra för att få sexakten till en urskön upplevelse.

Obs! Bilden jag länkat till denna gång är i motsats till tidigare inte en bild på mej.
Citera
2017-03-12, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps

Oj. De där vita sandaletterna skulle man gärna se tillsammans med en läcker strumpa. Visst, man skall låta fantasin flöda med mycket snygga och sexiga tillbehör!
Citera
2017-04-03, 11:25
Bannlyst
vet att de finns många nylon och strumpbyxor bloggar på tumblr. ibland kan tumblr vara en guldgruva på just bilder och gifs.
Citera
2017-04-03, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fandig
vet att de finns många nylon och strumpbyxor bloggar på tumblr. ibland kan tumblr vara en guldgruva på just bilder och gifs.

Låter spännande. Nylonstrumpor är ju riktigt hett på rätt kvinna. Är det någon särskild blogg du tänker på?
Citera
2017-04-25, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nissemicke
Låter spännande. Nylonstrumpor är ju riktigt hett på rätt kvinna. Är det någon särskild blogg du tänker på?
jag själv brukar vara inne på tumblr och det är bara att söka på google eller deras sökmotor, du kan hitta riktigt bra nylon bloggar där.
Citera
2017-04-25, 13:39
Medlem
Cliffhangers avatar
Nu skiljer jag mig kanske lite från mängden då jag anser att tjocka termostrumpbyxor som är ribbstickade är väldigt sexigt. Har hon Coca Cola-bottnar till glasögon är det också riktigt hett. (Om bågarna är snygga vill säga). Gärna orakad också! Men vanliga strumpbyxor är fint det med.

Högklackat kan vara porrigt men jag är mer för skor med låg klack eller t.o.m. flata sulor.
Citera
2017-06-24, 18:01
Medlem
Nylonfotfetischists avatar
Det sexigast är fully fashion stockings
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in