Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-14, 12:21
  #133
Medlem
Jo, strumpbyxor är fint.
Citera
2012-07-14, 23:54
  #134
Medlem
youngsoulrebelss avatar
det måste ju vara den bästa fetishen att ha eftersom alla tjejer har nylonstrumpbyxor! finns det tjejer som inte har det?
Citera
2014-09-04, 19:54
  #135
Medlem
Nylonfotfetischists avatar
Jag är en man som älskar tjejer och kvinnors nylonfötter .
Och det bästa är riktiga nylonstrumpor det ska helst vara fully fashion .
Jag har haft turen att få slicka några tjejers och kvinnors underbara nylonfötter.
Mitt intresse för nylonklädda fötter vaknade mitt i min tio års tillvaro inom bdsm -
- som jag hoppade av efter som min fetisch för tjejers och kvinnors nylonfötter tog över.

Mvh Nylonfotfetischist
Citera
2017-01-13, 11:21
  #136
Medlem
Väcker liv i tråden igen

Hittat detta på instagram:
https://www.instagram.com/explore/tags/pantyhosedass/
Citera
2017-01-15, 11:14
  #137
Medlem
vitapumpss avatar
Använder särskilt under den kalla årstiden ofta strumpbyxor. Men när jag som tjej vill känna mej extra feminin och sensuell blir det strumpor alternativt stay-ups.
Citera
2017-01-19, 15:19
  #138
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
det måste ju vara den bästa fetishen att ha eftersom alla tjejer har nylonstrumpbyxor! finns det tjejer som inte har det?
Tråden fick lite nytt liv så jag svarar dig: Tända på vackra händer med målade naglar! Så jävla bra fetish! Man ser det varje dag och det är så oskyldigt så tjejerna fattar inte att man sitter med en runkfantasi. Det som lägger ytterligare en dimension på det hela är att om man känner tjejen i fråga så kan man till och med be om att få se på dem för att man tycker att nagellacket är snyggt.

Men OnT så är jag också galet förtjust i strumpbyxor! Jag gillar när det är kontrast. Svarta strumpbyxor vita trosor. Ljusa strumpbyxor svarta trosor.
Citera
2017-03-03, 14:30
  #139
Medlem
Ja visst är det härligt med nylon och gärna då strumpbyxor. Är 56 år nu men har gillat det sen jag var liten. Var så spännande att kanske se äldres nylonklädda ben och om man hade turen att se en bit upp under kjolen så var det så spännande..Jag älskar fortfarande att se nylonklädda ben lika mycket. Skulle gärna vilja träffa en tjej/kvinna som skulle kunna tänka sig att visa upp sina nylonklädda ben för mig
Citera
2017-03-04, 12:43
  #140
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frippe6
Ja visst är det härligt med nylon och gärna då strumpbyxor. Är 56 år nu men har gillat det sen jag var liten. Var så spännande att kanske se äldres nylonklädda ben och om man hade turen att se en bit upp under kjolen så var det så spännande..Jag älskar fortfarande att se nylonklädda ben lika mycket. Skulle gärna vilja träffa en tjej/kvinna som skulle kunna tänka sig att visa upp sina nylonklädda ben för mig

Jag skall försöka tillgodo se din önskan, dock inte i irl, men väl på den här tråden. http://i.imgur.com/bAvwmaq.jpg
Citera
2017-03-05, 13:46
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Jag skall försöka tillgodo se din önskan, dock inte i irl, men väl på den här tråden. http://i.imgur.com/bAvwmaq.jpg

Vita högklackade skor till svarta nylonstrumpor är oerhört snyggt. Snygga ben också. Själv är jag också svag för högklackade sandaletter till nylonstrumpor!
Citera
2017-03-10, 21:51
  #142
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Jag skall försöka tillgodo se din önskan, dock inte i irl, men väl på den här tråden. http://i.imgur.com/bAvwmaq.jpg
Alltid trevligt att se sådant som höjer temperaturen. Tackar. :-D
Strumpbyxor utanpå stayups?
Citera
2017-03-11, 01:45
  #143
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Alltid trevligt att se sådant som höjer temperaturen. Tackar. :-D
Strumpbyxor utanpå stayups?

Nej det är strumpor eller stockings med spets som jag har på mej och som hålls uppe med strumpeband.

Även om jag använder både strumpbyxor och stay ups har jag ofta klassiska strumpor med strumpebandshållare alt höfthållare.
Tycker det är sensuellt och ger en känsla av kvinnlig säkerhet.
Citera
2017-03-12, 13:01
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Nej det är strumpor eller stockings med spets som jag har på mej och som hålls uppe med strumpeband.

Även om jag använder både strumpbyxor och stay ups har jag ofta klassiska strumpor med strumpebandshållare alt höfthållare.
Tycker det är sensuellt och ger en känsla av kvinnlig säkerhet.

Håller med! Det är riktigt sensuellt med kvinnor som använder nylonstrumpor och höfthållare. Använder du högklackade sandaletter också ibland?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback