2007-09-17, 14:25
Medlem
Kyotos avatar
Någon som kan länka till en sida där man kan ladda hem wmp.. jag försökte uppgradera mitt och det säger att jag inte kan göra det på grund av programförfalsking... så någon som vet hur jag kan lura datan eller länka till en sida med en gammal veriation som inte behöver kolla om mitt operativsystem är av den "äkta" varan
Citera
2007-09-17, 15:33
Medlem
arezons avatar
Jag tror det enda sättet om du vill ha wmp 11 är att köra en såndär wga-tray-remover så datorn tror du har ett giltigt os.
Citera
2007-09-17, 15:45
Medlem
Kyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arezon
Jag tror det enda sättet om du vill ha wmp 11 är att köra en såndär wga-tray-remover så datorn tror du har ett giltigt os.

och var hittar jag sånt?
Citera
2007-09-17, 15:52
Medlem
arezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoto
och var hittar jag sånt?

http://thepiratebay.org/tor/3715762/...ack_Installler

Om inte det fungerar testa en annan, har inte koll på vilken som är nyast, vissa kör ju ett giltigt os
Citera
2007-09-17, 16:03
Medlem
2biass avatar
Citat:
http://thepiratebay.org/tor/3715762/...ack_Installler

Om inte det fungerar testa en annan, har inte koll på vilken som är nyast, vissa kör ju ett giltigt os

Citat:
Ursprungligen postat av Regler
0.8. Viss spridning av upphovsrättskyddat material är förbjudet
Det är inte tillåtet att efterfråga eller publicera direktlänkar varifrån man kan ladda hem upphovsrättskyddade mp3-filer, filmer och dataprogram. Det är däremot tillåtet att länka till webbplatser och program som möjliggör spridning av detta. Du är fri att diskutera ämnet som sådant, men inte att använda forumet som ett redskap i syfte att sprida upphovsrättskyddat material.

Sök på Windows Genuine Advantage på någon tracker så hittar du nog....
Citera
2007-09-17, 17:56
Medlem
arezons avatar
Men det där programmet lär väl ändå vara freeware och således ok att sprida?
Citera
2007-09-17, 17:59
Medlem
2biass avatar
Citat:
Men det där programmet lär väl ändå vara freeware och således ok att sprida?

Kanske det, men kan inte ändra inlägget
Citera
2007-09-17, 18:03
Medlem
antagonistens avatar
Det enklaste sättet att få tag på WMP om man kör med ett piratkopierat OS är att ladda ned en crackad version av programmet, t.ex. Windows.Media.Player.11.32BiT.Edition.Cracked.REPA CK-DiRTDiVER.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in