Citat:
Ursprungligen postat av
Vildesvinn
Tack för svaret. Jag kom senare på att jag associerade kattavlivandet med en scen ur en såpa som hette "Andra avenyn". Där var det också en kvinna, som helt samvetslöst avlivade sin katt. Kanske inspirerat av hur hon gjorde.
Men tror du dig alltså veta vem som mördade Palme?
Ja, Svarten gjorde det o har mördat flera. Bla en 2015 som antagligen visste för mycket. Kenth Hägglund. Svarten försökte skjuta honom i maj -15. Då var S för full o polisen tog honom men i augusti sköt han honom på järnvägsspåret o tåget kom o sen sa Svartens fru på sin blogg att Kenth sköt sig själv på spåret. Har skärmdump på det för följde deras blogg. Varför skulle man skjuta sig själv på spåret? Jag har pratat m polisen om det o det var då Peter Springare o han hade med koll på Svarten sades det. En i Kopparberg hade sett Svarten o frun uppe vid spåret när det hände. Kenth H bodde sidanom järnvägen.
Sedan gifte sig Svarten snabbt o bytte namn. Jag har kommit på att hans olika namnbyten kan hänga ihop med mord. Han var så sjuk i huvet att han trodde att man började om vid namnbyten. Carlander sa han var "en karl som landar"...