• 1
  • 2
2007-09-17, 23:16
Medlem
diannos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo
Ursäkta en fråga, men vem är Lolo Chanko??
Defensiv mittfältare sägs det, men var spelar han/hon?
Eftersom detta ligger i fotbollstråden utgår jag från att det är en fotbollspelare vi pratar om.
goggel?

själv hade jag missat att han var defensiv mittfältare.. så kan det gå!
Citera
2007-09-18, 01:18
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo
Ursäkta en fråga, men vem är Lolo Chanko??
Defensiv mittfältare sägs det, men var spelar han/hon?
Eftersom detta ligger i fotbollstråden utgår jag från att det är en fotbollspelare vi pratar om.

Troll? Vet man inte vem Chanko är så är man knappast intresserad av fotboll öht
Citera
2007-09-18, 06:46
Medlem
Chanko tillhör absolut toptrion på den positionen och avslutar han säsongen på samma sätt så tycker jag att han är värd en chans i Landslaget.
Citera
2007-09-18, 09:27
Medlem
erikbes avatar
http://www.ifkgoteborg.se/portal/page?_pageid=113,80507&_dad=portal&_schema=PORTAL& element_id=80342
Gustaf Svensson har spelat 3 U21-matcher totalt, Oftast som mittback tillsammans med Mattias Bjärsmyr. Men det är som defensiv mittfältare han slagit igenom i IFK. 20 år och redan en av de mest givna i IFK. Han har gjort 2 allsvenska mål totalt. Bägge mot Elfsborg. Ett i fjol och så det första målet i lördagens match.
Citera
2007-09-18, 11:19
Medlem
Arneng sitter ju definitivt på större definsiva kvaliteter än vad Chanko gör, offensivt är nog Chanko snäppet bättre- även om det svider att erkänna. Men nu var det tydligen Defensiv mittfältare vi talade om.
Citera
2007-09-18, 15:14
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danny1986
Arneng sitter ju definitivt på större definsiva kvaliteter än vad Chanko gör, offensivt är nog Chanko snäppet bättre- även om det svider att erkänna. Men nu var det tydligen Defensiv mittfältare vi talade om.

Arneng är ju kass.
Citera
2007-09-18, 15:17
Medlem
Stor risk att chanko är bäst, och även om han skulle varit det så hade jag inte velat se honom i landslaget. Pengakåta svin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in