2007-09-15, 22:28
Medlem
mraskers avatar
Ja, vem är Sveriges bästa defensiva mittfältare??

Gång på gång uttryckte sig tv4 reportern att Lolo Chanko är bäst i Sverige. Är han verkligen så het att han förtjänar den uppståndelsen??
Citera
2007-09-15, 22:33
Medlem
High Fidelitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrasker

Gång på gång uttryckte sig tv4 reportern att Lolo Chanko är bäst i Sverige. Är han verkligen så het att han förtjänar den uppståndelsen??

Visst är Chanko en -med allsvenska mått mätt- djävligt bra mittfältare.
Men.
Billy Ohlsson är nog ganska färgad i frågan då han själv är en bajenlegendar.
Citera
2007-09-15, 22:41
Medlem
Treehorns avatar
Citat:

Chanko saknar karaktär helt och hållet, jag hoppas verkligen slippa se honom i dom svenska färgerna. Faktum är att jag inte kan komma på en spelare som skulle kunna befläcka dom mer . Kan dock ge honom att han är en ganska bra mittfältare för att spela i allsvenskan.
Citera
2007-09-15, 23:48
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Allsvenskans bästa mittfältare, är i klass med Tobias Linderoth utan tvekan. Bajen kommer inte få behålla honom så länge till
Citera
2007-09-16, 00:59
Medlem
Jo, han är hyfsad.

Jag vet inte om Billy blivit helt blind, men inte slår han många bollar på one-touch...det gör bara Eguren.

OK, Sebastian har problem med motivationen. Okej. Men han är den ende klasspelaren i Bajen i år.

Jesus går bort...han har så mycket brasse i sig och så har han sååååå dålig
teknik. Det är faktiskt häpnadsväckande. Brasse...och kan inte ta emot bollen ?

Castro-Tello är däremot jävligt intressant. Nån som såg hans dribbling och skott?
Citera
2007-09-16, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Jo, han är hyfsad.

Jag vet inte om Billy blivit helt blind, men inte slår han många bollar på one-touch...det gör bara Eguren.

OK, Sebastian har problem med motivationen. Okej. Men han är den ende klasspelaren i Bajen i år.

Jesus går bort...han har så mycket brasse i sig och så har han sååååå dålig
teknik. Det är faktiskt häpnadsväckande. Brasse...och kan inte ta emot bollen ?

Castro-Tello är däremot jävligt intressant. Nån som såg hans dribbling och skott?

Blir förbannad när jag ser den tjockisen springa omkring och spela allsvenska matcher.
En kompis till mig spelade i samma lag som tjockisen och var bättre på varje punkt.
Fan att han slutade med fotbollen ;D

Chanko håller en väldigt hög standard.
Men jag anser Dulee Johnson vara bättre med tanke på den hysteriska form han befinner sig i nu.
Jämn som få är han också.
Citera
2007-09-16, 08:40
Medlem
erikbes avatar
Gustaf Svensson är på god väg att bli den bäste svenska defensive mittfältaren

Säkert många som inte har koll på honom
Citera
2007-09-16, 11:48
Medlem
pettson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Gustaf Svensson är på god väg att bli den bäste svenska defensive mittfältaren

Säkert många som inte har koll på honom

Kan du inte upplysa oss detta nya stjärnskott då?
Citera
2007-09-16, 11:58
Medlem
Gustav Svensson är riktigt bra. Jag skulle vilja påstå att Anders Svensson är Allsvenskans bästa defensiva mittfältare. Han är lika bra där som han är i den offensiva rollen, fast med tanke på hans skadehelvete i år så gör han sig i dagsläget bäst i den defensiva rollen.
Citera
2007-09-16, 13:02
Medlem
Georg Lagers avatar
Det var han i alla fall inte när han spelade i DIF, har sett många bättre mittfältare/anfallare än honom (då spelade han ju på kanten i ett tremanna-anfall). hade/har(?) dock ett grymt tillslag med högerfoten vid fasta situationer.
Citera
2007-09-16, 13:42
Medlem
Persimååns avatar
Citat:

Han är ok för allsvenskan men inte mer. Släpa förfaan inte in fanskapet i Svenska Landslaget bara för där hör han inte hemma.
Citera
2007-09-17, 22:03
Medlem
Mr Magoos avatar
Ursäkta en fråga, men vem är Lolo Chanko??
Defensiv mittfältare sägs det, men var spelar han/hon?
Eftersom detta ligger i fotbollstråden utgår jag från att det är en fotbollspelare vi pratar om.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in