2007-09-15, 14:47
Medlem
Tjena FB! Jag har hittat ett fint skin till mitt forum (www.getup.forum24.se). Och jag undrar hur jag ska ändra skinet? Måste bara ha hjälp <3!!
Citera
2007-09-15, 16:48
Medlem
Hjälp ?!
Citera
2007-09-15, 16:59
Medlem
vains avatar
Adminlogin. Och sen får du kolla i menyerna där på admin sidan.

Men jag tror inte man kan välja nått annat tema än de som redan finns på listan, iaf inte om du har gratis versionen.
Citera
2007-09-15, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vain
Adminlogin. Och sen får du kolla i menyerna där på admin sidan.

Men jag tror inte man kan välja nått annat tema än de som redan finns på listan, iaf inte om du har gratis versionen.

Men går det inte att ladda ner sjävla HTML:n till skinet och bara klistra in?
Citera
2007-09-15, 19:55
Bannlyst
Lägg "mallen" i mappen 'templates'. Logga in som admin gå sen till administrationspanelen(längre ner på sidan) Logga in på administartionspanelen. Under delen 'Styles' klicka på 'Add' och i vänstra ramen pårde "mallen" ligga. Klicka sen 'install' och gå sen till 'General Admin' 'Configuration' och byt ut 'Default Style' mot den nya mallen du vill ha. Logga nu ut och mallen bör dyka upp.
Citera
2007-09-15, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztla
Lägg "mallen" i mappen 'templates'. Logga in som admin gå sen till administrationspanelen(längre ner på sidan) Logga in på administartionspanelen. Under delen 'Styles' klicka på 'Add' och i vänstra ramen pårde "mallen" ligga. Klicka sen 'install' och gå sen till 'General Admin' 'Configuration' och byt ut 'Default Style' mot den nya mallen du vill ha. Logga nu ut och mallen bör dyka upp.

Jag hittar inte mappen templates?
Citera
2007-09-16, 18:47
Medlem
Germanias avatar
du har en gratishost. har du inte ftp-access så kan du inget göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in