• 1
  • 2
2007-09-13, 17:27
Medlem
The Masters avatar
Har under ganska lång tid observerat detta fenomen då jag gjort rundresor över sthlm och kommit fram till att jag ALDRIG har sett en direktör handla Rizla, JohnSilver samt filter utan det är oftast en WT vid namn maggan,majsan(insert vanligt WT-namn) och som kommer i släptåg med 3-4 snoriga socfallsbarn.

har inte folk råd att röka vanliga cigg längre? Har dom aldrig hört talas om smuggelcigg? Skulle ni skämmas om era respektive började rulla en WT-joint på runnelbanan?

Varför detta sluskiga beteende med att rullaskiten själv? Snälla förklara.
Citera
2007-09-13, 17:30
Medlem
a4swes avatar
Det är ju priset som spelar in helt klart.
Visst kan man argumentera att smuggel är bättre men vi får väl anta att dessa personer av en eller annan anledning inte kan eller vill köpa smuggel.
Jag själv rullar inte för det är för jobbigt och priserna skilljer sig inte speciellt mycket mot de lågprisciggaretter jag köper och det är klart dyrare än när jag köper smuggel .
Citera
2007-09-13, 17:35
Medlem
Chims avatar
Fan vad jag börjar bli less på detta WT.
Alltid ska någon lustigkurre (tror han sig vara iaf) dra upp någon liknelse som innefattar WT och olika s.k. WT-namn.
Det var lite roligt 2004. 2007 börjar det faktiskt kännas en aning utslitet.

Själv har jag aldrig märkt av det du pratar om.
Citera
2007-09-13, 17:39
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chim
Fan vad jag börjar bli less på detta WT.
Alltid ska någon lustigkurre (tror han sig vara iaf) dra upp någon liknelse som innefattar WT och olika s.k. WT-namn.
Det var lite roligt 2004. 2007 börjar det faktiskt kännas en aning utslitet.

Själv har jag aldrig märkt av det du pratar om.
Har aldrig påstått att jag skulle vara lustig i ett vettig fora, jag belyser ett påstående och en för mig naturlig fråga, kan du inte ge fan i att skriva eller så kan du ju skicka PM med ett dödshot över min hemska trådstart. Istället för att förstöra denna helt uppriktiga tråd menar jag....
Citera
2007-09-13, 19:31
Medlem
aiiss avatar
Om det bara funnits ett bredare utbud i Sverige så hade jag rökt rulltobak.
Du väljer själv hur stark din cigg ska vara, du kan välja det papper du trivs bäst med, du kan välja om du vill ha filter eller inte från cigarett till cigarett, och dessutom så är det billigare.
Till på allt detta så har man sedan allt material till hands när man vill röka något annat.

Att du sen tycker det ser sluskigt ut är ditt problem..
Citera
2007-09-13, 19:48
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aiis
Om det bara funnits ett bredare utbud i Sverige så hade jag rökt rulltobak.
Du väljer själv hur stark din cigg ska vara, du kan välja det papper du trivs bäst med, du kan välja om du vill ha filter eller inte från cigarett till cigarett, och dessutom så är det billigare.
Till på allt detta så har man sedan allt material till hands när man vill röka något annat.

Att du sen tycker det ser sluskigt ut är ditt problem..
Det är såna här svar jag vill ha. Stort tack.

Men du kunde ha skippat sista meningen då det i övrigt var ett vettigt inlägg.
Citera
2007-09-13, 21:01
Medlem
Suertes avatar
Jag varvar. Ibland smuggel, ibland köper jag "vanliga" cig ibland hemrullat med rullmaskin, och ibland råtobak som jag maler själv.
Jag gillar variationen. Hade jag inte varit så satans lat så hade jag rullat själv hela tiden, det är det som är godast.
Du skulle nog inte tycka att jag var white trash om du såg mig. Förvisso är jag tjej, men jag heter inte Maggan, och jag har inga ungar i släptåg
Citera
2007-09-13, 21:02
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suerte
Jag varvar. Ibland smuggel, ibland köper jag "vanliga" cig ibland hemrullat med rullmaskin, och ibland råtobak som jag maler själv.
Jag gillar variationen. Hade jag inte varit så satans lat så hade jag rullat själv hela tiden, det är det som är godast.
Du skulle nog inte tycka att jag var white trash om du såg mig. Förvisso är jag tjej, men jag heter inte Maggan, och jag har inga ungar i släptåg
Så där ja nu börjar det pratas lite. Jag är bara nyfiken det var därför jag skapade denna tråd.
Citera
2007-09-13, 21:14
Medlem
Fastidios avatar
Hade det inte varit för att jag är lat och inte får tag i någon vettig grej som rullar så hade jag definitivt rökt egenrullat. Att det skulle vara någon white trash-grej att rulla själv är bullshit, finns massor av olika sorter från 20 till 150 spänn att handla och rulla, vilket dina kära direktörer mycket väl hade kunnat göra (rulla 100-kronorstobak).
Citera
2007-09-13, 21:19
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag tycker det ofta är folk med attityd som brukar rulla eget... Punkare, hårdrockare, Nemesis, etc...

Och ja, det som är mest WT är att skämta om WT och tycka man är rolig och orginell... Ja, gör man det kan man ju inte ha gjort något annat än att ha levt i en skitig husvagnspark de senaste åren...
Citera
2007-09-13, 21:22
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Jag tycker det ofta är folk med attityd som brukar rulla eget... Punkare, hårdrockare, Nemesis, etc...

Och ja, det som är mest WT är att skämta om WT och tycka man är rolig och orginell... Ja, gör man det kan man ju inte ha gjort något annat än att ha levt i en skitig husvagnspark de senaste åren...
Ha ha gjorde jag dig upprörd? Jag har ju skapat en vettig tråd för att jag vill ha svar och sedan att du kommer med påhopp är ju enbart patetiskt. Kanske tog du åt dig?.....
Citera
2007-09-13, 21:39
Medlem
frallzorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Ha ha gjorde jag dig upprörd? Jag har ju skapat en vettig tråd för att jag vill ha svar och sedan att du kommer med påhopp är ju enbart patetiskt. Kanske tog du åt dig?.....

Tsss, det är ju du som är provokatören i sammanhanget, med ditt arroganta och nedvärderande sätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in