2007-09-13, 04:42
Jag satt och funderade idag, tänk om jag bara kunde gå tillbaka i tiden och börja om.
Jag är själv 23 år och vill vrida tillbaka tiden till då mina första år i skolan började. Nu kan jag det inte tråkigt nog
Senare så kom jag att tänka på min bror som är ca 32 år. Jag frågade honom och sa, tänk om du kunde vrida tillbaka tiden, tänk om du kunde få börja om från 23 års ålder, skulle du göra det och vad skulle du göra?
Då säger min bror naturligtvis, skulle jag kunna få göra det så skulle jag vara president!
Den här gången frågade jag min mor som är 50 år. Tänk om du kunde vrida tillbaka tiden, tänk om du kunde få börja om från 30 års ålder, skulle du göra det och vad skulle du göra?
Ja absolut säger hon, finns massor med saker jag skulle vilja ha gjort men inte gjort.
Tanken med den här tråden är att den skall vara till hjälp för er som vill vrida tillbaka tiden 10 år i förväg
Innan man hunnit leva dessa 10 år och kunna göra förändringar och inte vara så passiv.
Ex 30 åringar skriver vad de skulle göra från 20 års ålder och i utbyte får de läsa vad 40 åringar skriver om vad de skulle ha gjort vid 30 års ålder...
Då börjar jag, mitt råd är till alla 13 åringar
att verkligen satsa på skolan och träna regelbundet för att få en attraktiv kropp. Drick även mycket mjöld då man blir längre av det!
Har ett oerhört dåligt ordföråd och är urusel på att skriva. Har en ganska taskig engelska då jag skolkade för det mesta. Gymnasiekompetens är jag också utan. Kunde vara bättre helt enkelt, mycket av detta kan du nu råda bot för
Förkasta inte detta nu utan bli större, starkare och smartare. Lycka till
Jag är själv 23 år och vill vrida tillbaka tiden till då mina första år i skolan började. Nu kan jag det inte tråkigt nog
Senare så kom jag att tänka på min bror som är ca 32 år. Jag frågade honom och sa, tänk om du kunde vrida tillbaka tiden, tänk om du kunde få börja om från 23 års ålder, skulle du göra det och vad skulle du göra?
Då säger min bror naturligtvis, skulle jag kunna få göra det så skulle jag vara president!
Den här gången frågade jag min mor som är 50 år. Tänk om du kunde vrida tillbaka tiden, tänk om du kunde få börja om från 30 års ålder, skulle du göra det och vad skulle du göra?
Ja absolut säger hon, finns massor med saker jag skulle vilja ha gjort men inte gjort.
Tanken med den här tråden är att den skall vara till hjälp för er som vill vrida tillbaka tiden 10 år i förväg
Innan man hunnit leva dessa 10 år och kunna göra förändringar och inte vara så passiv.Ex 30 åringar skriver vad de skulle göra från 20 års ålder och i utbyte får de läsa vad 40 åringar skriver om vad de skulle ha gjort vid 30 års ålder...
Då börjar jag, mitt råd är till alla 13 åringar
att verkligen satsa på skolan och träna regelbundet för att få en attraktiv kropp. Drick även mycket mjöld då man blir längre av det! Har ett oerhört dåligt ordföråd och är urusel på att skriva. Har en ganska taskig engelska då jag skolkade för det mesta. Gymnasiekompetens är jag också utan. Kunde vara bättre helt enkelt, mycket av detta kan du nu råda bot för
Förkasta inte detta nu utan bli större, starkare och smartare. Lycka till