• 1
  • 2
2007-09-13, 01:03
Medlem
Jag har installerat MSN 7.5 i min dator som jag tycker är den bästa, men jag kan inte använda det..
Det kommer fram en ruta där det står "En senare version finns bla bla bla.."

Om jag tar NEJ så loggas jag inte in och om jag tar JA så uppdaterar den till senaste MSN, som är Windows Live.

Så, finns det nåt sätt att klura sig förbi detta?
Citera
2007-09-13, 06:43
Medlem
Jans0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proffsen
Jag har installerat MSN 7.5 i min dator som jag tycker är den bästa, men jag kan inte använda det..

Om jag tar NEJ så loggas jag inte in och om jag tar JA så uppdaterar den till senaste MSN, som är Windows Live.

Va i själva helvete!

Jag möts också av detta meddelande när jag försöker logga in! Va fan är det för stil!?! Att pracka på en ett jävla dassprogram med våld !
Citera
2007-09-13, 07:12
Medlem
Doctor Whos avatar
Citat:

Vettetusan om det är sant men det låter ju som att de blockerat vissa äldre klienter från att logga in.

Kolla här: http://www.oldversion.com/program.php?n=msnm

MSN Messenger 8.0.0787 är väl nästa stabila release efter 7.5 enligt den där, själv kör jag 8.0.0812, den dagen de blockerar 8.0.0812 är samma dag som jag slutar använda MSN

EDIT: ARGH DET ÄR JU SAMMA SAK MED MIN VERSION. DÖD ÅT M$!
Citera
2007-09-13, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Who
Vettetusan om det är sant men det låter ju som att de blockerat vissa äldre klienter från att logga in.

Kolla här: http://www.oldversion.com/program.php?n=msnm

MSN Messenger 8.0.0787 är väl nästa stabila release efter 7.5 enligt den där, själv kör jag 8.0.0812, den dagen de blockerar 8.0.0812 är samma dag som jag slutar använda MSN

EDIT: ARGH DET ÄR JU SAMMA SAK MED MIN VERSION. DÖD ÅT M$!

Hoppas du har trivts med MSN, och hoppas du hittar en annan klient
Citera
2007-09-13, 08:36
Bannlyst
Citat:

Har samma problem, hatar verkligen MSN 8.xx fyfan
Citera
2007-09-13, 14:37
Medlem
Jans0ns avatar
Nu kan jag logga in som vanligt!
Citera
2007-09-13, 20:11
Medlem
Jag med!
Citera
2007-09-13, 21:18
Medlem
Om ni kan logga in så logga då för fan inte ut, jag gjorde det och nu är det exakt samma ruta igen, kan de inte bestämma sig? Funderade helt okej runt 16:00 men inte nu...
Citera
2007-09-13, 21:29
Medlem
linkuss avatar
Skulle det vara så att de strular ännu mer, kan ni alltid köra Trillian det har ja kört med nu i nått år och är väldigt nöjd måste ja säga :P
Citera
2007-09-13, 21:29
Medlem
roppens avatar
Har vart online på 7.5 hela dagen tills nu när jag bara loggades ut och får samma meddelande om att jag MÅSTE hämta den nya versionen för att få logga in. Måste jag köra äckel live messenger nu? Aldrig att jag tänker ha den skiten på min dator då sitter jag hellre med icq och stör mig på att jag måste trycka alt+s istället för enter.
Citera
2007-09-13, 21:32
Medlem
roppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linkus
Skulle det vara så att de strular ännu mer, kan ni alltid köra Trillian det har ja kört med nu i nått år och är väldigt nöjd måste ja säga :P
Kan man få en länk eller nått så man kan spana in det?
Citera
2007-09-13, 21:37
Medlem
meelows avatar
Samma jäkla skit för mig... ! Gillar inte alls denna version.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in