• 1
  • 2
2007-09-12, 17:49
Medlem
Tafkafs avatar
Jag tar Cipralex 10mg en gång per dag mot depression. Jag tar Panacod mot nacksmärtor och ibland bruka jag göra en CWE på typ 6 tabletter och ta det med två panacod för att få paracetamol boster. Brukar bli skönt avslappnad av det.

Sist jag tog panacod mot smärta så tyckte jag inte att det hade så stor effekt. Blockerar Cipralec Kodeinet på något sätt eller är det bara inbillning?
Citera
2007-09-12, 18:12
Medlem
Ti-82 STATSs avatar
den blockerar effekten nästan totalt. leverenzymkonflikt.
Citera
2007-09-12, 18:24
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ti-82 STATS
Vilken skit då! Vad ska man hitta på i stället?

Jag har följande hemma:

Lungnande.

Diazepam 5 mg

Oxazepam 15 mg

Sömnmedel.

Temazepam 20 mg

Zopiclon 7,5 mg

Kan man få till nån tripp med dessa?
Citera
2007-09-12, 18:30
Medlem
choralones avatar
Ja, tryck i dig "lagom" mängd bensodiazepiner och ta lite alkohol till så blir du skönt avslappnad. Du får pröva dig fram vilken dos du behöver. Ta inte för mycket på en gång om du är ovan. Zopiklon tycker vissa är roligt att äta många av, men själv storknar jag av den vidriga smaken så de har jag bara för att just sova på.
Citera
2007-09-13, 06:14
Medlem
pinkapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf

Jag har följande hemma:

Lungnande.

Diazepam 5 mg

Oxazepam 15 mg

Sömnmedel.

Temazepam 20 mg

Zopiclon 7,5 mg

Om jag vore du skulle jag sluta oroa mig i dem mängderna o hälla i mig allt ihop.. Brukar ändå inte bli lite mer än ett snurr i skallen i 2 min på mig, men vem vet, antingen blir du bäng eller så blir du jättebäng?!?!.. Eller om du har otur så blir du inte bäng alls.. Men eftersom du inte vet vilket du ska trippa på så antar jag att det ger dig effekt...

Släng i dig Zopiklon, Oxazepam, diazepam, Temazepam låter som en benso de med, och ett glas rövin eller 2 Perfekt!
Citera
2007-09-13, 11:04
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:
Jag tar Cipralex 10mg en gång per dag mot depression. Jag tar Panacod mot nacksmärtor och ibland bruka jag göra en CWE på typ 6 tabletter och ta det med två panacod för att få paracetamol boster. Brukar bli skönt avslappnad av det.

Sist jag tog panacod mot smärta så tyckte jag inte att det hade så stor effekt. Blockerar Cipralec Kodeinet på något sätt eller är det bara inbillning?

Varför gör du CWE för att få bort paracetamol för att sedan tillsätta det igen?! VARFÖR?!! Det boostar INTE kodein. Kan ni inte bara fatta det
Citera
2007-09-13, 13:23
Medlem
aiiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkape
Om jag vore du skulle jag sluta oroa mig i dem mängderna o hälla i mig allt ihop.. Brukar ändå inte bli lite mer än ett snurr i skallen i 2 min på mig, men vem vet, antingen blir du bäng eller så blir du jättebäng?!?!.. Eller om du har otur så blir du inte bäng alls.. Men eftersom du inte vet vilket du ska trippa på så antar jag att det ger dig effekt...

Släng i dig Zopiklon, Oxazepam, diazepam, Temazepam låter som en benso de med, och ett glas rövin eller 2 Perfekt!

När du ändå håller på kan du väl ta en spruta heroin?
Och datura!
Citera
2007-09-13, 19:22
Medlem
pinkapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aiis
När du ändå håller på kan du väl ta en spruta heroin?
Och datura!
Daturan är ínte min grej.. Men ge mig en Fix för fan!

Edit; Kolla Bensotråden i doseringstabellen, såg att du hade 20mg temazepam, och doseringen ligger väl runt 0.5-1mg om man vill flumma så läs lite
Citera
2007-09-15, 19:18
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
Varför gör du CWE för att få bort paracetamol för att sedan tillsätta det igen?! VARFÖR?!! Det boostar INTE kodein. Kan ni inte bara fatta det

ok, bara kodein då, trist bara med denna leverenzymkonflikt, kan inte bara sluta med Cipralexen sådär.

Citat:

Jag har följande hemma:

Lungnande.

Diazepam 5 mg

Oxazepam 15 mg

Sömnmedel.

Temazepam 20 mg

Zopiclon 7,5 mg

Vad jag menade var att jag har en BURK av varje. Annars hade doseringen inte varit så svår
Citera
2007-09-16, 14:58
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ti-82 STATS

Är det samma sak med tex Tramadol?
Citera
2007-09-16, 15:06
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Är det samma sak med tex Tramadol?

Nej.
Citera
2007-09-16, 17:07
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bapelsin
Nej.
....eer doktorn.... jag har hört om ett preparat som heter ...em Tramadol!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in