2007-09-12, 00:46
Medlem
Ralle_s avatar
Skte men verkade inte finns en trd om denna serie, s jag tar mig tid till att starta en.

Nn som sett ntt av den n?
Har sett frsta ssongen, ser verkligen fram mot 2:a.
Verkar lovande

http://www.imdb.com/title/tt0840196/

Fast-paced and full of angst-ridden fun, this British drama may be based on teenage characters and aimed at a teenage audience, but its content is strictly adult. Watch as eleven teens struggle with highly-charged issues of race, religion, sexuality, drugs, and food disorders. With a solid set of good actors, expect the drama to consist of a lot of well-played emotional ups and downs.
Citera
2007-09-18, 02:35
Medlem
Jivs avatar
Har sett alla utom sista avsnittet p ssong ett nu, tycker serien r GRYMT bra!
Citera
2007-09-23, 16:17
Medlem
Dr. Hydes avatar
Grym serie, bland de bsta just nu, har tv avsnitt kvar p S01.

Och damn, Angie r het
Citera
2007-09-23, 16:43
Medlem
haxxels avatar
Ganska skn serie! Finns nog bara en sak som jag strt mig p, ni vet i frsta avsnittet nr bilen kte ner i vattnet, verkade ju inte bli ngra konsekvenser eller nnting och ingen polis. Haha vet att detta r en bagatell men jag har hngt upp mig p det Annars bra serie, ska fortstta se p den
Citera
2007-09-23, 18:18
Medlem
hejtords avatar
Britterna vet fan hur man gr bra serier
Citera
2007-09-23, 19:02
Medlem
Dr. Hydes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejtord
Britterna vet fan hur man gr bra serier

Mste faktiskt sga emot dig dr, fr det mesta brukar brittiska serier vara rtt trkiga, eller vad sgs om titlar som "Tillbaka till Aidensfield" osv.
Men det hr var ett steg i rtt riktning, ven fast man var tvungen att st ut med brittisk skitljussttning.

Sett klart hela serien nu, jvligt bra slut mste jag sga, ovntat och bra!
Citera
2007-09-23, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Hyde
Mste faktiskt sga emot dig dr, fr det mesta brukar brittiska serier vara rtt trkiga
Och jag mste faktiskt hlla med dig dr. Brittiska serier brukar vara skit ja.
Sg senaste avsnittet av Skins som gick p TV det verkade ganska bra. Kanske s pass bra att man ska ta sig tid att se alla avsnitt
Citera
2007-09-23, 19:29
Medlem
NirvanAs avatar
Sg frsta avsnittet och visst r det rtt hg klass p skins (som dom flesta brittiska serier har) men skulle tippa p att man kan flja denna serie om man r 13-18bast kanske... r man ldre s r det faktiskt inte lika roligt
Citera
2007-09-23, 19:53
Medlem
Dr. Hydes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFX
Och jag mste faktiskt hlla med dig dr. Brittiska serier brukar vara skit ja.
Sg senaste avsnittet av Skins som gick p TV det verkade ganska bra. Kanske s pass bra att man ska ta sig tid att se alla avsnitt

Det tycker jag allt att du borde, den r ju bara p 9 avsnitt, s man dslar inte s mycket tid om man skulle tycka att den r kass.
Citera
2007-09-24, 19:52
Medlem
Satt och jaga nya serier att brja kolla p och tanka typ 5 olika. Skins var s jvla bra att jag kollade p hela ssongen samma dag. Lngtar vrkligen till ssong 2 nu.
Citera
2007-09-24, 20:02
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wada
Satt och jaga nya serier att brja kolla p och tanka typ 5 olika. Skins var s jvla bra att jag kollade p hela ssongen samma dag. Lngtar vrkligen till ssong 2 nu.

Du mste vara under 18
Citera
2007-09-24, 20:06
Medlem
Nej faktiskt inte. Fyller 20 snart men jag gillade faktiskt den dr serien
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in