2007-09-12, 00:46
Medlem
Ralle_s avatar
Sökte men verkade inte finns en tråd om denna serie, så jag tar mig tid till att starta en.

Nån som sett nått av den än?
Har sett första säsongen, ser verkligen fram mot 2:a.
Verkar lovande

http://www.imdb.com/title/tt0840196/

Fast-paced and full of angst-ridden fun, this British drama may be based on teenage characters and aimed at a teenage audience, but its content is strictly adult. Watch as eleven teens struggle with highly-charged issues of race, religion, sexuality, drugs, and food disorders. With a solid set of good actors, expect the drama to consist of a lot of well-played emotional ups and downs.
Citera
2007-09-18, 02:35
Medlem
Jivs avatar
Har sett alla utom sista avsnittet på säsong ett nu, tycker serien är GRYMT bra!
Citera
2007-09-23, 16:17
Medlem
Dr. Hydes avatar
Grym serie, bland de bästa just nu, har två avsnitt kvar på S01.

Och damn, Angie är het
Citera
2007-09-23, 16:43
Medlem
haxxels avatar
Ganska skön serie! Finns nog bara en sak som jag stört mig på, ni vet i första avsnittet när bilen åkte ner i vattnet, verkade ju inte bli några konsekvenser eller nånting och ingen polis. Haha vet att detta är en bagatell men jag har hängt upp mig på det Annars bra serie, ska fortsätta se på den
Citera
2007-09-23, 18:18
Medlem
hejtords avatar
Britterna vet fan hur man gör bra serier
Citera
2007-09-23, 19:02
Medlem
Dr. Hydes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejtord
Britterna vet fan hur man gör bra serier

Måste faktiskt säga emot dig där, för det mesta brukar brittiska serier vara rätt tråkiga, eller vad sägs om titlar som "Tillbaka till Aidensfield" osv.
Men det här var ett steg i rätt riktning, även fast man var tvungen att stå ut med brittisk skitljussättning.

Sett klart hela serien nu, jävligt bra slut måste jag säga, oväntat och bra!
Citera
2007-09-23, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Hyde
Måste faktiskt säga emot dig där, för det mesta brukar brittiska serier vara rätt tråkiga
Och jag måste faktiskt hålla med dig där. Brittiska serier brukar vara skit ja.
Såg senaste avsnittet av Skins som gick på TV det verkade ganska bra. Kanske så pass bra att man ska ta sig tid att se alla avsnitt
Citera
2007-09-23, 19:29
Medlem
NirvanAs avatar
Såg första avsnittet och visst är det rätt hög klass på skins (som dom flesta brittiska serier har) men skulle tippa på att man kan följa denna serie om man är 13-18bast kanske... är man äldre så är det faktiskt inte lika roligt
Citera
2007-09-23, 19:53
Medlem
Dr. Hydes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFX
Och jag måste faktiskt hålla med dig där. Brittiska serier brukar vara skit ja.
Såg senaste avsnittet av Skins som gick på TV det verkade ganska bra. Kanske så pass bra att man ska ta sig tid att se alla avsnitt

Det tycker jag allt att du borde, den är ju bara på 9 avsnitt, så man ödslar inte så mycket tid om man skulle tycka att den är kass.
Citera
2007-09-24, 19:52
Medlem
Satt och jaga nya serier att börja kolla på och tanka typ 5 olika. Skins var så jävla bra att jag kollade på hela säsongen samma dag. Längtar värkligen till säsong 2 nu.
Citera
2007-09-24, 20:02
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wada
Satt och jaga nya serier att börja kolla på och tanka typ 5 olika. Skins var så jävla bra att jag kollade på hela säsongen samma dag. Längtar värkligen till säsong 2 nu.

Du måste vara under 18
Citera
2007-09-24, 20:06
Medlem
Nej faktiskt inte. Fyller 20 snart men jag gillade faktiskt den där serien
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in