Kör med den vanliga Windows Live Messenger. Det har alltid fungerat bra förutom att vissa meddelanden aldrig kommer fram till mottagaren.
Det har inget med klienten att göra. Det är server side-censur på en hel del saker. Bl a ".info" så länka till flashback går ej. Sök på forumet för fullständig lista.
Miranda IM - Diskret och bra, stöd för olika protokoll dessutom. Behöver inte ställa in något för att dämpa irriterande effekter som MSN Messenger har.
jag har ju den senaste live messenger o har patchat den så där e ingen reklam alls. men börjar tröttna lite på den så jag har funderat på vilka som finns. jag har provat amsn men den tycker jag inte om, tycker den e tråkig. jag e nojig oxå att hämta hem nån konstig msn som man får en massa skräp o virus med. som denna här: http://swedish.ircfast.com/lv/group/..._Messenger.htm verkar skum tycker jag
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!