Citat:
Ursprungligen postat av Ebbon
Catalyst 7.8 strulade till det!
Jag har en P4 på 3 ghz med XP och ett ATI Radeon X1300 AGP kort.
När jag uppgraderade till senaste Catalyst, dvs 7.8 så började saker och ting strula.
Efter installationen så fick jag ett felmeddelande att catalyst inte kunde köras, jag provade då att installera om det men med samma resultat, jag provade då att gå tillbaka till 7.7 som jag hade innan men även denna gav numera samma felmeddelande.
Detta var dock inte det värsta, det stora problemet uppdagades efter första omstarten av datorn, tiden att starta datorn hade förlängts nåt extremt. Det tar helt plötsligt 4-5 minuter att starta igång burken men när den sedan väl är igång så verkar allt som normalt.
Jag har t.o.m provat att blåsa c: och installera om XP men inte ens det rådde bot på den oerhört sega starten av datorn!
Någon som har något förslag på vad som kan åstadkomma detta problemet?
ang Catalyst den senaste så var den lite buggi min laptop stannade på 99%
stog stilla i ca 30min under denn tiden så gave jag upp på programet
försökte avsluta programet utan resultat provade även att stänga laptopen
vilket gör att windows stannar vid 2sec men programet hade totalt hängt windows så pass mycket att den slutade att besvara kommando att stänga ned,
segt att starta upp en ny omformterad dator tydliga tecken på att hård disken går på sitt sista , prova att byt ut disken ,köp en ny disk
om datoren går lika segt, lev med det,