2007-09-10, 22:39
Medlem
pl0p3s avatar
Jag och ngra polare planerar en Englandresa och upptckte att Arsenal - Manchester United spelar nr vi r dr. Inte fr att ngon av oss r blodigt fotbollsintresserade utan mer som en kul grej tnkte vi g p matchen.
Men nu nr jag kollar biljetter kan jag inte hitta en enda biljett under 300 vilket r p tok fr dyrt fr ngra timmars underhllning.

r det alltid shr dyrt ? / var kan man i s fall hitta billigare ?
Citera
2007-09-10, 22:40
Medlem
krillekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pl0p3
Jag och ngra polare planerar en Englandresa och upptckte att Arsenal - Manchester United spelar nr vi r dr. Inte fr att ngon av oss r blodigt fotbollsintresserade utan mer som en kul grej tnkte vi g p matchen.
Men nu nr jag kollar biljetter kan jag inte hitta en enda biljett under 300 vilket r p tok fr dyrt fr ngra timmars underhllning.

kolla p arsenals supporter sida om de r dom som har hemma match.. kan va billigare.
Citera
2007-09-12, 14:38
Medlem
Gironas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pl0p3

Min brorsa r Arsenalfan och sger att deras matcher i princip alltid r slutslda. Frst gr platserna till de som har Season Tickets och sedan till de som r medlemmar i Arsenalklubben. Om det blir ngot ver gr de ut till general sale, men det kommer frmodligen inte att hnda eftersom det r en stormatch.
S du fr nog g via ngot resefretag som lgger till x antal pund p priset fr att tjna pengar, eller ka dit och hoppas p att hitta svarta biljetter.
Fast vem vet, det kan vara vrt 300 pund att se United spa skiten ur Arsenal
Citera
2007-09-12, 16:08
Medlem
the head honchos avatar
Jag fick betala 100 pund fr en biljett till Arsenal - Sparta Prague fr ngra veckor sen. Killen sa frst 200, men jag lyckades pruta ner det till 100. Hade nog kunnat f ner det nnu en bit med lite mer prutningskillz..
Citera
2007-09-25, 22:49
Medlem
snigelslems avatar
hade jag haft mer pengar s hade jag ltt kt ner till london och sett en match med arsenal. s kommer du ner till london s sger jag bara grattis till dej som fr se vrldens bsta lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in