Flashback bygger pepparkakshus!
2007-09-10, 21:40
Medlem
rdjs avatar
Det är möjligt att detta passar bättre i länktips men det var svårt att välja, så kör här i alla fall.
Jag har tillsammans med en del polare dragit igång det webbaserade spelet Legend of the Green Dragon idag, efter en del internet testande. Många har säkert spelat det förr och vissa kanske aldrig hört talas om det. Vill ni testa så är det bara att registrera sig via länken nedan. Vill du bara ha lite information om vad det är så läs vidare...

http://rdj.se/lotgd/

Vad är LOGD?
Det är som sagt ett textbaserat spel som spelas i browsern, en webvariant av BBS-spelet Legend of the Red Dragon. Slåss mot monster för att samla ihop till bättre equip, slåss mot andra spelare på servern, döda bossar, stig i rank, köp ditt eget hus, köp och driv ditt eget inn osv. Jag har installerat en hel del moddar så gamla spelare kommer hitta en del nytt då det hänt en del på utvecklingsfronten sedan sist jag spelade själv. Men alla flashbackare är välkomna att spela, ju fler desto roligare!

Har ni frågor eller problem så får ni helt enkelt ställa dom här eller kontakta mig så ska det nog gå att läsa. Nåt mer har jag inte direkt att säga utan ni får testa er fram helt enkelt så ses vi där! Hoppas det kan bli en del spelare så det blir lite liv.
http://www.rdj.se/lotgd/ som sagt, Enjoy!
Citera
2007-09-10, 21:44
Medlem
Exteruss avatar
Jag var här och gjorde reklam för min LotGD-server för ett tag sen också. Det blev ingen hit. De som spelar gör nog oftast det på lite mer befolkade servers.
Citera
2007-09-10, 21:45
Medlem
Flakons avatar
Då jag är strandsatt på en öde ö med en sugig dator så ska jag prova detta imorrn när jag har lite mer ork.
Citera
2007-09-10, 21:47
Medlem
rdjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exterus
Jag var här och gjorde reklam för min LotGD-server för ett tag sen också. Det blev ingen hit. De som spelar gör nog oftast det på lite mer befolkade servers.

Har haft en hel del spelare förr när jag och polarna varit sugna, så det går nog. Men det är klart att många spelar på dom större servrarna. Men vill man inte ligga jättelångt efter alla andra så är detta ett alternativ i alla fall, eller om man är någon sorts addict och inte orkar vänta på nya dygn på sina andra servers.
Citera
2007-09-11, 15:31
Medlem
Flakons avatar
Verkar inte få något verifierings-mail. Har väntat ett par minuter nu, åtminstone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in