2008-09-21, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desperat_
Aldrig sett den hr serien, vad skulle man kunna jmfra den med?

Kanske har man hittat ytterliggare en serie som stjl tid

vet inte om den gr att jmfra med ngot. den r hysterisk, vild, random och helt absurd. varje avsnitt knns originellt och liknar aldrig det andra.

tycker det blir ett bttre och mer naturligt skdespel i och med att dom alla r mycket goda vnner i verkliga livet och ven skriver serien sjlva.

ligger tveklst p min top3 ver komediserier, minst.
Citera
2008-09-27, 16:04
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Dee r fr patetisk fr att ens kunna skratta t...

Avsnitt 2 (fr dagen) var mycket bttre nr hon inte ens var med. Frresten mste det varit frsta avsnittet dr en av huvudkaraktrerna inte var med?
Citera
2008-09-30, 09:49
Medlem
Mitanders avatar
Den hr hrliga serien har brjat g igen i USA. Ngon annan som brjat flja den igen?
Citera
2008-09-30, 10:04
Medlem
Mitanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Hller med. Denna serie r verkligen inte i klass med typ How I met your mother eller Entourage i humorklassen.

Alla r s sjukt omogna och allting i denna serie r s fruktansvrt verdrivet. Typ i ett avsnitt s kan alla d, sen nsta s r allt okej. Dh. Halvrolig att kolla p, men d gillar jag 2 and a half men mycket mera, d den inte r lika verdriven och hysterisk.

Citat:
Ursprungligen postat av Gustavkuken
Det r av samma anledning som du ogillar IASIP och gillar serier som two and a half men... hll dig du till din one-liner-infesterade pisskomedi...

Jag instmmer. Two and a half men var riktigt kul i brjan. Men nu brjar Jake att bli tonring och jobbigt dryg. Han r inte lika barn-korkad-fet unge-gullig lngre. Allan r fortfarande lika sorglig och Charlie fortfarande samma drgg som super och spelar. Det rcker helt enkelt inte lngre.
Nr det gller How i met your mother s mste jag sga att serien r bra men den r inte nog originell fr att sl IASIP. Och ven fast Barney r min favorit frn den serien s r ju hans personlighet bara klippt och klistrad rakt ur boken "The Game" av Neil Strauss.
Citera
2008-09-30, 21:27
Medlem
FreddiGredds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitander
Den hr hrliga serien har brjat g igen i USA. Ngon annan som brjat flja den igen?

Jajamensan, hr kollas det sunny in philly fr hela slanten.
Jag har dock inte ftt pejl p vilken veckodag avsnitten slpps, s om ngon vnlig sjl...

Tycker de har kommit igng med fjrde ssongen vldigt bra, det har inte blivit fr random och sjukt som s mnga andra komediserier blivit efter ett par ssonger. Men det kan ju bero p att de satte tonen fr det redan i frsta ssongen.

Bara jag som blir sugen p att ppna en bar nr man kollar?
Citera
2008-09-30, 22:27
Medlem
johnny houstons avatar
"wild-card bitches"

jvligt kul serie ven om frsta avsnittet var vrdelst men de 3 efter var bra
Citera
2008-09-30, 22:50
Medlem
ssong 4a har ju brjat nu kommer bli hysteriskt

fr er som inte sett de tidigare ssongerna s kan man hitta dom p ntet

http://www.mininova.org/tor/1036996

wiiiiiiiiiie
Citera
2008-09-30, 22:50
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddiGredd
Jajamensan, hr kollas det sunny in philly fr hela slanten.
Jag har dock inte ftt pejl p vilken veckodag avsnitten slpps, s om ngon vnlig sjl...

Tycker de har kommit igng med fjrde ssongen vldigt bra, det har inte blivit fr random och sjukt som s mnga andra komediserier blivit efter ett par ssonger. Men det kan ju bero p att de satte tonen fr det redan i frsta ssongen.

Bara jag som blir sugen p att ppna en bar nr man kollar?

Torsdagar amerikansk tid, allts tidig fredag morgon.
Citera
2008-09-30, 22:59
Medlem
brainspaces avatar
lskar brjan brjan p Global Warming avsnittet, nr dom ska demostrera hlla p. Dom gr snackar om vxthuseffekten och att folk typ skrpar ner blabla, s helt pltsligt sular Mack sin mugg eller vad fan det r rakt i marken...s jvla brutalt roligt. Cracks me up everytime
Citera
2008-10-03, 03:19
Medlem
Finns avsnitt 5 ute p ntet nnu? Br snts i USA nu.
Citera
2008-10-03, 13:55
Medlem
FreddiGredds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clashen
Finns avsnitt 5 ute p ntet nnu? Br snts i USA nu.

Finns ute, dessutom var det ett dubbelavsnitt s du har 38 minuter hrligheter framfr dig.
Citera
2008-10-17, 12:39
Medlem
Showzs avatar
Precis sett klart dagens. Underbar serie. Den slr allting i sin genre med hstlngder, sen att det snds p fx ger sjlvklart mer utrymme t dialogen vilket gr serien fantastisk.

Charlie: "n...n...n then we touched his dick. Me and Mac.
The gang: "His dick? Why'd you guys touch his dick?"

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in