2009-11-05, 14:03
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penol700
De har kontrakt till och med 2011, tv ssonger till efter den hr allts..
Favoritavsnitt den hr ssongen och ett av de bsta ngonsin mste ha varit "The waitress is getting married" nice att det inte har sprat ur fr mycket den hr ssongen.. det var p vippen dr i ssong fyra att det gick fr lngt.

Jag mste nog vara trkig och sga att ssong 1 och 2 var bst.. sen kommer nog den hr ssongen faktiskt.

"The Waitress is getting married" r bland de roligaste avsnitten i seriens historia. Helt sjukt bra, sett det skert 10 gnger redan Helt fantastiskt roligt hela tiden.

Hller med om att det r bra att det inte sprat ut s mycket, hellre ett de gr ngot mer dmpat d. Vill dock inte dissa ssong 4 fr mycket, ssong hade sina guldkorn som jag ocks tycker platsar bland "Always Sunny Hall of Fame", bl.a. "The gang solves the gas crisis" (som blir roligare fr varje gng du ser det) och "The Nightman Cometh".

Avsnitten "Who pooped the bed" och "The gang cracks the liberty bell" var dock bottennapp,
Citera
2009-11-05, 14:23
Medlem
penol700s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmosrullen
"The Waitress is getting married" r bland de roligaste avsnitten i seriens historia. Helt sjukt bra, sett det skert 10 gnger redan Helt fantastiskt roligt hela tiden.

Hller med om att det r bra att det inte sprat ut s mycket, hellre ett de gr ngot mer dmpat d. Vill dock inte dissa ssong 4 fr mycket, ssong hade sina guldkorn som jag ocks tycker platsar bland "Always Sunny Hall of Fame", bl.a. "The gang solves the gas crisis" (som blir roligare fr varje gng du ser det) och "The Nightman Cometh".

Avsnitten "Who pooped the bed" och "The gang cracks the liberty bell" var dock bottennapp,

Ja de var nog de tv absolut smsta ngonsin.. nstan s att jag bestmde mig fr att ge upp och sluta titta, men nu har de skrpt sig!

Min nominering till bsta avsnittet ngonsin: "Underage drinking: a national concern"
Citera
2009-11-06, 12:50
Medlem
kingZhits avatar
tyckte det hr avsnittet var sjukt roligt. Fick tv enorma skrattanfall, nr Mac viskade till Dennis "I'll just eat the contract again" hos advokaten och nr Frank utbrast "Egg!" i deras video haha. Hela scenen nr alla r p advokatens kontor r underbar.
Citera
2009-11-06, 13:14
Medlem
upperclassheros avatar
Riktig fint avsnitt den hr gngen ocks.

Kitten mittens reklam videon var ju helt jvla underbar.

Underbart att de har ftt med ett klipp frn frank sets sweet dee on fire avsnittet i deras shotgun reklam film.

Sg de p kontoret medans jag kkade lunch satt och skrattade fr mig sjlv som ett riktigt cp, mina kollegor frgade sen hur jag mdde
Citera
2009-11-06, 13:15
Medlem
KlausDaimlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penol700
Ja de var nog de tv absolut smsta ngonsin.. nstan s att jag bestmde mig fr att ge upp och sluta titta, men nu har de skrpt sig!

Min nominering till bsta avsnittet ngonsin: "Underage drinking: a national concern"
The gang solves the gas crisis, The gang runs for office och Sweet Dee is dating a retarded person r nog de avsnitt som jag hller hgst.
Citera
2009-11-06, 13:21
Medlem
Baseballbats avatar
Haha

"I'll just eat the contract again!" S jvla klockrent.

Sen nr assistenten kom andra gnger haha "How the hell did she get out of there?!"

HAHAH, deras video var riktigt jvla nice

Riktigt bra avsnitt tyckte jag.
Citera
2009-11-06, 13:42
Medlem
Har varit riktigt sugen p att brja kolla p denna serie men kvaliteten p bild/sg nr jag tankade hem frsta och andra ssongen s det blev aldrig av.

lskar Entourage, How I Met Your Mother & The Big Bang Theory.
Citera
2009-11-06, 14:02
Medlem
KlausDaimlers avatar
Underbart avsnitt den hr gngen. Kndes som att den hr ssongen verkligen behvde det.
Citera
2009-11-06, 14:11
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausDaimler
Underbart avsnitt den hr gngen. Kndes som att den hr ssongen verkligen behvde det.

Hller med, har varit grymt besviken p de senaste tv avsnitten. Det hr kom som en rddning.
Citera
2009-11-06, 15:07
Medlem
Baseballbats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aglen
Har varit riktigt sugen p att brja kolla p denna serie men kvaliteten p bild/sg nr jag tankade hem frsta och andra ssongen s det blev aldrig av.

lskar Entourage, How I Met Your Mother & The Big Bang Theory.

Det kan vara fr att de frsta avsnitten var inspelad med en helt vanlig kamera.

Frsta avsnittet kostade 80 dollar att gra.
Citera
2009-11-06, 15:29
Medlem
Detfrinteplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baseballbat
Det kan vara fr att de frsta avsnitten var inspelad med en helt vanlig kamera.

Frsta avsnittet kostade 80 dollar att gra.

Det var vl demon dom skickade till studion som kostade 80 dollar?
Citera
2009-11-06, 15:31
Bannlyst
Haha sknt avsnitt som vanligt, kul att advokaten gde dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här