• 1
  • 2
2007-09-17, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Åh fan, var det så pass lätt :P
Alltid inbillat mig att det skulle vara ett jäkla pill att byta delar i laptops.

Klart det är ett jäkla pill på laptops .. men du har ju en mac book

it just works ...
Citera
2007-09-17, 15:35
Medlem
Octavianuss avatar
men vad säger dom på apple om man kommer med sin trasig book, om den gått sönder för ngt annat, men dom ser att man mejslat med minnena. Säg att processorn inte fungerar (vad vet jag) och så går man dit för att få den fixat på garantin, men dom ser att man pulat med minnena, vägrar dom ta hand om den då?
Ngn som vet om det går med 4gig, ngn annan på ngt annat forum som provat?
Är det simpelt så lär man köpa en en giggare och byta till 4.

Edit: Såg denna filmen, verkar enkelt.
http://www.youtube.com/watch?v=1Zjzv-mJxFY
Citera
2007-09-17, 18:09
Medlem
G Hårddiskssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Octavianus
men vad säger dom på apple om man kommer med sin trasig book, om den gått sönder för ngt annat, men dom ser att man mejslat med minnena. Säg att processorn inte fungerar (vad vet jag) och så går man dit för att få den fixat på garantin, men dom ser att man pulat med minnena, vägrar dom ta hand om den då?

Min är inne på lagning nu för en trasig SuperDrive (inte mitt fel) och en trasig hdd (kanske mitt fel ). Får väl se vad dom säger, men jag förstår inte varför mitt minne skulle ha nått med de problemen att göra.
Citera
2007-09-17, 18:33
Medlem
otec_sates avatar
Låter väldigt konstigt om dom skulle anmärka på att man bytt minnen. Det är ju en operation som knappt är snäppet högre än att byta batteri. På en iBook som jag hade tidigare hade jag bytt minnen och det var inget problem att få den lagad på garantin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in