Hej!
Bytte igår upp mig till vista! Tankade hem det. Körde setup-filen, och började installationen. Jag trodde att bara filerna i windows-mappen skulle bytas ut, och att alla de andra filerna skulle vara kvar. Så var inte fallet, och nu saknar jag lite bilder ifrån mina bilder-mappen. Kan jag på ngt sätt på tillbaka dom? För verkligen alla andra filer från C: är ju kvar, men inga från mina dokument!
om dom förmodan försvunnit så kan du använda ett recovery program. söker igenom disken efter deletade/förlorade filer och tar tillbaka dom. men som Wingram säger så har dom nog lagt sig i nån my documents mapp
För att få tillbaka dom så blir det en jävla process, det är inte så lätt att få tillbaka filer.
Det du behöver är program (om enbart program hjälper), jag kan tyvärr inte minnas vad det är för program, men det är såna program som tex polisen använder för att få fram raderade filer.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!