2007-09-08, 22:20
Medlem
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=690362&rss=145

"Husbybadet har satt upp tydliga informationsskyltar, om kalsongförbud, på herravdelningen och har prövat med särskilda "kalsongvakter" som informerat om det lämpliga med att duscha före badet. Men vakter som försökt påtala det olämpliga i att bada i skitiga kalsonger har fått svaret att "vi vet var du bor", berättar fastighetschefen."

Integrationsborgarrådet Kristina Alvendal (m), känner du till detta?
Eller sitter du och din man i den egna jacuzzin med öronproppar
och ögonbindel på?
Citera
2007-09-08, 22:37
Medlem
Farbror Sallads avatar
Varför slänger de inte bara ut dem? Badhuset är väl inte allmän plats?
Citera
2007-09-08, 22:37
Medlem
GaTuSoPPaReNs avatar
Otroligt. Är det så pinsamt att få en silhuett av sin kuk inpräntad i sina badbyxor att man måste ha nedbajsade kalsonger på sig? Det är ju skitäckligt.

Tänk att det ska vara så svårt att kunna bada normalt...

/Sopparn
Citera
2007-09-08, 22:38
Medlem
GaTuSoPPaReNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Sallad
Varför slänger de inte bara ut dem? Badhuset är väl inte allmän plats?

Blir ju per automatik rasism då, eftersom 95% av de som använder kalsonger i den där invandrarefyllda bassängen är just invandrare.

/Sopparn
Citera
2007-09-08, 22:51
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Jag har aldrig fattat varför man ska ha kalsonger innanför badbyxorna. Är det någon som kan förklara detta för mig. Är det koranen igen som säger detta?
Citera
2007-09-08, 23:43
Medlem
alligator_s avatar
Låt dom bada i sin egen skit bekymrar inte mig.
Citera
2007-09-08, 23:44
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaTuSoPPaReN
Otroligt. Är det så pinsamt att få en silhuett av sin kuk inpräntad i sina badbyxor att man måste ha nedbajsade kalsonger på sig? Det är ju skitäckligt.

Tänk att det ska vara så svårt att kunna bada normalt...

/Sopparn

Är det inte för att visa upp sina märkeskallingar som dom badar dom på? Dessutom är det kanske deras enda chans att få sitt enda par rena?

Deras föräldrar skiter ju uppenbarligen i att uppofostra ungjävlarna med utomeurpeiskt påbrå och då skiter dom kanske i att tvätta deras kläder också?
Citera
2007-09-08, 23:45
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Jag har aldrig fattat varför man ska ha kalsonger innanför badbyxorna. Är det någon som kan förklara detta för mig. Är det koranen igen som säger detta?

Nej, det är inte koranen som säger det. Däremot har det blivit inne bland kidsen att göra så, och innegrejer kan vara väldigt svårt för en del att förstå, speciellt i vuxenvärlden.
Citera
2007-09-09, 00:38
Medlem
GaTuSoPPaReNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Är det inte för att visa upp sina märkeskallingar som dom badar dom på? Dessutom är det kanske deras enda chans att få sitt enda par rena?

Deras föräldrar skiter ju uppenbarligen i att uppofostra ungjävlarna med utomeurpeiskt påbrå och då skiter dom kanske i att tvätta deras kläder också?

Ajuste, så kan det säkert vara. Man vill "flasha". Speciellt turkarna då de har så dåligt självförtroende för att de egentligen är skitfattiga. Men de vill gärna visa sig rika i sina "baxade" Calvin Klein kalsonger (det billigaste plagget efter strumpor..?)

/Sopparn
Citera
2007-09-09, 00:57
Medlem
brödrosts avatar
Mode.

Jag är född under första halvan av åttiotalet och jag förstår det inte alls. Hade aldrig hört talas om det innan det började pratas om det i media och på flashback för något år sedan. Är inte ett "mångkultursfenomen" utan ett problem med snorungar och modeslavar generellt.
Citera
2007-09-09, 07:35
Medlem
rogerks avatar
Detta skrev jag om i annan tråd i vintras, j-a vad jag fick mothhugg.

Detta är nämligen ett probem på badhus över allt i Sverige.

Enligt vad jag har fått höra av en muslim, är det skamligt för dem att visa sina könsdelar för en annan man. Därför går kidsen o deras föräldrar och duschar i kalsongerna.

Nej det står ej i koranen, som det sägs ovan, men det står inte heller i koranen att kvinnorna skall dölja sitt hår. Men ändå gör muslimerna dessa saker.
Citera
2007-09-09, 07:43
Medlem
Är det vanligt att deras kalsonger är nerbajsade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in