2007-09-09, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Nej, det är inte koranen som säger det. Däremot har det blivit inne bland kidsen att göra så, och innegrejer kan vara väldigt svårt för en del att förstå, speciellt i vuxenvärlden.
Är det sant? Helt otroligt! Man slutar aldrig att förvånas.
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Är det vanligt att deras kalsonger är nerbajsade?
*looool*

Kanske dags för badhus bara för svenskar snart?
Helt otroligt. Bad med kallingarna på under badbyxorna?
Citera
2007-09-09, 08:09
Medlem
Falkenhayns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaderKung
Är det sant? Helt otroligt! Man slutar aldrig att förvånas.*looool*

Kanske dags för badhus bara för svenskar snart?
Helt otroligt. Bad med kallingarna på under badbyxorna?

Det står i artikeln:
Citat:
Vi har helt enkelt problem med folk som har smutsiga kalsonger under badbyxorna

Separata badhus är en bra ide.
Citera
2007-09-09, 08:26
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falkenhayn
Separata badhus är en bra ide.

Absolut. Svenskar får rent badvatten och lugn och ro, invandrare kan trackassera varandra bäst fan de vill och ha speciella tider då deras badhus enbart är öppet för kvinnor. Alla vinner.

Här är för övrigt en blogg på ämnet invandrare och badhus:

http://henrik.motpol.nu/?p=17

"Sedan flera år har badhuspersonalen i innerstäderna begärt hjälp och inhyrda vakter för att klara av gäng som bråkar, tafsar, stjäl och hotar andra gäster. I media talas det om “stökiga ungdomsgäng”. Badvakterna själva kallar dem “invandrarungdomar från förorterna” – personer som lämnat sina kvinnor hemma, men tagit med sig såväl kvinnosyn som svenskförakt."

Den ljusnande framtid är vår...
Citera
2007-09-09, 09:43
Medlem
humperdicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Nej, det är inte koranen som säger det. Däremot har det blivit inne bland kidsen att göra så, och innegrejer kan vara väldigt svårt för en del att förstå, speciellt i vuxenvärlden.
Det är väl snarare så att dom inte vågar visa allt i omklädningsrummet, på mitt jobb har en del musslor klagat på att dom blivit exponerade för nakna män.
Citera
2007-09-09, 09:46
Medlem
Utgårdalokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Detta skrev jag om i annan tråd i vintras, j-a vad jag fick mothhugg.

Detta är nämligen ett probem på badhus över allt i Sverige.

Enligt vad jag har fått höra av en muslim, är det skamligt för dem att visa sina könsdelar för en annan man. Därför går kidsen o deras föräldrar och duschar i kalsongerna.

Nej det står ej i koranen, som det sägs ovan, men det står inte heller i koranen att kvinnorna skall dölja sitt hår. Men ändå gör muslimerna dessa saker.

Nu handlar det inte bara om att kulturfolken som besöker vårt land vägrar att ta av sig kalsongerna utan de vägrar även att duscha innan de hoppar ner i poolen. Är det vanligt bland svenska ungdomar att inte vilja duscha innan man badar?

De mångkulturella ungdomarna har även hunnit att genomföra ett antal våldtäkter i badhuset. Jag säger därför att våra politiker har gjort tillräckligt för ett utsatt område och kulturfolken har med all önskvärd tydlighet visat att man varken kan eller vill sköta sig. Stäng därför ner badhuset och förbjud kulturfolken att besöka badhus i övriga delar av Stockholm.

Våldtäkt år 2005:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article334186.ab

Våldtäkt år 2006:
http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_12013039.asp
Citera
2007-09-09, 10:03
Medlem
humperdicks avatar
Sist det var snack om föroreningar och bakterier i förortsbaden skyllde man på reningsanläggningarna vilket var ett pk-grepp i vanlig ordning, nu pekar man indirekt i alla fall på att det är ett multikultiproblem.
Citera
2007-09-09, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humperdick
Sist det var snack om föroreningar och bakterier i förortsbaden skyllde man på reningsanläggningarna vilket var ett pk-grepp i vanlig ordning, nu pekar man indirekt i alla fall på att det är ett multikultiproblem.

Är det inte dags att ge sig ut på gatorna och demonstrera mot föroreningarna i Sverige? Till slut kanske till och med politikerna fattar.
Citera
2007-09-09, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Är det inte för att visa upp sina märkeskallingar som dom badar dom på? Dessutom är det kanske deras enda chans att få sitt enda par rena?

Deras föräldrar skiter ju uppenbarligen i att uppofostra ungjävlarna med utomeurpeiskt påbrå och då skiter dom kanske i att tvätta deras kläder också?

Märkes kallingar från Dressman?
Citera
2007-09-09, 11:08
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humperdick
Det är väl snarare så att dom inte vågar visa allt i omklädningsrummet, på mitt jobb har en del musslor klagat på att dom blivit exponerade för nakna män.

Jag uppfattade det som att problemet låg i att de badade med kalsongerna under badbyxorna, inte att de skulla vara något problem i omklädningsrummet.

Citat:
Ursprungligen postat av SpaderKung
Är det sant? Helt otroligt! Man slutar aldrig att förvånas.*looool*(

Var seriös, jag orkar inte med fjanterier.
Citera
2007-09-09, 11:13
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
Märkes kallingar från Dressman?

Nej det gör dem inte!
Citera
2007-09-09, 11:37
Medlem
Jaha Johoanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Detta är nämligen ett probem på badhus över allt i Sverige.

Enligt vad jag har fått höra av en muslim, är det skamligt för dem att visa sina könsdelar för en annan man. Därför går kidsen o deras föräldrar och duschar i kalsongerna.
Jepp, i vanlig ordning handlar det alldeles säkert om kulturella tvångstankar. Jag brukar träna på Friskis gym på Sveavägen, och där har vi ett gäng araber som konsekvent duschar med kallingarna på - Hugo Boss eller ej.

Tvångstankar, som sagt.
Citera
2007-09-09, 13:09
Medlem
stfu!s avatar
Det borde väl gå att bannlysa folk från badhus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in