2007-09-27, 00:11
Medlem
SkeweDs avatar
jag skrattade faktiskt åt många repliker men som sagt gustaf som bär upp hela serien och sussane känns väl mer obligatorisk.

Barnskådespelaren är dålig som fan och jag vill se mindre vuxna barn och mer grannkonflikter och fler scener än den i huset om jag ska bli nöjd.
Citera
2007-09-29, 00:13
Medlem
Är positivt inställd till de nya avsnitten, var tveksam när jag hörde om de nya avsnitten, kändes som flopp. Men det har faktiskt varit bra, Gustav är nu som då den som lyfter upp serien.
Citera
2007-09-29, 00:43
Medlem
offe_mans avatar
Inte alls lika kul som de första två.

Då var min favorit sonen Max, men han verkar ha tappat rejält med stinget.
Inte alls lika snabb, nu är det som många säger typ bara Gustav som är kul. Typ när han snackar politik i första..
Citera
2007-10-02, 09:23
Medlem
Skrt^s avatar
Haha ja Gustav och politik kan bara resultera i humor

Tycker Lina har lyft upp sig lite, Max har blivit sämre och Greta är fortfarande sämst efter 3 avsnitt. Linas man är inte ens värd att nämnas.
Citera
2007-10-02, 09:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skrt^
Haha ja Gustav och politik kan bara resultera i humor

Tycker Lina har lyft upp sig lite, Max har blivit sämre och Greta är fortfarande sämst efter 3 avsnitt. Linas man är inte ens värd att nämnas.
linas man är en stum, feg jävla bög
Citera
2007-10-02, 09:33
Medlem
Skrt^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $poker$
linas man är en stum, feg jävla bög

Så kan man ju också uttrycka det.. Visst fan är Greta med i Förortsungar? Sämsta barnskådespelaren sen Tommy och Annika.
Citera
2007-10-02, 09:39
Medlem
sPÅNKENs avatar
Jag har inte tänkt på det i dom tidigare avsnitten men när jag tittade häromdagen så känns det som "Married with children" och Al Bundy har funkat som inspiration till serien. Brevbärare v.s. skoförsäljare och en massa one-liners från seriens huvudperson.
Citera
2007-10-02, 09:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skrt^
Så kan man ju också uttrycka det.. Visst fan är Greta med i Förortsungar? Sämsta barnskådespelaren sen Tommy och Annika.
Den lilla skiten har alltid hatat henne, jag vet inte varför men nåt säger mig att svensson svensson serien har med judar att göra helt plötsligt eller har en koppling till dom. . . kan bero på linas pojkvän
Citera
2007-10-02, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av $poker$
Den lilla skiten har alltid hatat henne, jag vet inte varför men nåt säger mig att svensson svensson serien har med judar att göra helt plötsligt eller har en koppling till dom. . . kan bero på linas pojkvän

försöker du spela rolig eller är du bara dum? :S
Citera
2007-10-02, 10:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flaskhals
försöker du spela rolig eller är du bara dum? :S
nej jag försöker reta upp dig
Citera
2007-10-06, 23:39
Medlem
Kalleos avatar
Varför är det ingen som har skrivit något om dagens avsnitt?
Citera
2007-10-06, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleo
Varför är det ingen som har skrivit något om dagens avsnitt?
det har ju inte skrivits på 4dagar här.. men antagligen för serien suger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in