Är positivt inställd till de nya avsnitten, var tveksam när jag hörde om de nya avsnitten, kändes som flopp. Men det har faktiskt varit bra, Gustav är nu som då den som lyfter upp serien.
Då var min favorit sonen Max, men han verkar ha tappat rejält med stinget.
Inte alls lika snabb, nu är det som många säger typ bara Gustav som är kul. Typ när han snackar politik i första..
Jag har inte tänkt på det i dom tidigare avsnitten men när jag tittade häromdagen så känns det som "Married with children" och Al Bundy har funkat som inspiration till serien. Brevbärare v.s. skoförsäljare och en massa one-liners från seriens huvudperson.
Så kan man ju också uttrycka det.. Visst fan är Greta med i Förortsungar? Sämsta barnskådespelaren sen Tommy och Annika.
Den lilla skiten har alltid hatat henne, jag vet inte varför men nåt säger mig att svensson svensson serien har med judar att göra helt plötsligt eller har en koppling till dom. . . kan bero på linas pojkvän
Den lilla skiten har alltid hatat henne, jag vet inte varför men nåt säger mig att svensson svensson serien har med judar att göra helt plötsligt eller har en koppling till dom. . . kan bero på linas pojkvän