Japp håller med om att Gabriel(Håkan) inte alls håller samma klass längre, känns så stelt och tillgjort allt han gör och säger. Allan och Suzanne still rocks though
Tycker att det än så länge fungerat rätt okey, men gårdagens avsnitt var under all kritik. Klyschigt, inte det minsta roligt och man undrade stundtals varför skådespelarna kan med att kalla sig för skådespelare.
Gabriel Odenhammar i vuxen version kan mycket väl vara den sämsta skådespelare jag någonsin har sett - faktum är att han är så jävla dålig så att han nästan blir rolig ā la Åsa-Nisse.