2007-09-08, 19:57
Medlem
Diamantinas avatar
CashBlow har lite pms just nu, det är nog inget mer med det.

Tillbaka till Topic: Tjackhora för mig.. Det är de där pinnsmala tjejerna som rör sig lite ryckigt, ungefär som brudarna i filmen "Döden klär henne", och som ALLTID sitter i den lokala langarens sunkiga längenhet, nästan alltid två åt gången, och kedjeröker röda Prince och äter tjack med tesked direkt ur påsen.
Citera
2007-09-08, 20:09
Bannlyst
Tjackhoror ser man sällan ute i samhället, de hålls instängda hos 60-åriga sönderpundade smådealers och lever med trosorna i knävecken så länge de får gratis tjack, sen går de till nästa.. Gemensamt för många av dem är att de i början av sin karriär var snygga men det sitter sällan i så länge, men de är iaf inte feta så..

Tjckhora som skällsord används väl oftast om härjade intensiva kvinnor utan hämningar..
Citera
2007-09-09, 01:35
Medlem
stenpeders avatar
Blendhagga...
Citera
2007-09-09, 18:06
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Jag anser Nemesis1 ha svarat ganska utförligt på frågan, men jag skulle ändå vilja tillägga, att det finns ytterligare ett användningsområde för ordet tjackhora, och det är främst i detta sammanhang, som jag har stött på ordet.
En brud, som går med på ett ligg i direkt utbyte mot tjack, det är en tjackhora.

Det tänker jag också på när jag hör ordet. Tycker tjackluder låter mycket bättre än tjackhora.
Citera
2007-09-09, 18:09
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stenpeder
Blendhagga...
Säljer man sig för cigg?

Citat:
Ursprungligen postat av CashBlow
Du har fel. Du får det Herren ger. Har du fått något av mig på sistone?
Ja, en jävla massa OT i viktiga trådar..
Citera
2007-09-09, 18:12
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezbollah
Det tänker jag också på när jag hör ordet. Tycker tjackluder låter mycket bättre än tjackhora.

Jag betraktar tjackhora som optimalt, för då kan man säga Shakira, Shakura.
Låter som tjackhora på invandriska.
Citera
2007-09-09, 20:24
Medlem
Jag har blivit erbjuden att köpa sex två gånger

på kort tid nu. Rakt upp och ner på gatan när jag gick förbi och skulle till bussen. Har varit med om det utomlands men aldrig i Sverige.

Den första var en medelålders kvinna som faktiskt så ganska välvårdad ut. Cirkus 10 år äldre än mig själv.

Den andra såg mer ut som en fyllkäring runt de femtio än ett spattigt tjackluder.

Hur brukar man sköta knullet om man tackar ja till erbjudandet? Offentlig toalett eller vad då?
Citera
2007-09-09, 21:01
Medlem
filofaxs avatar
Starke_Adolf: Du ljuger inte lite nu? Dammade det tjack om dig eller hur vet du att dom
a. Skulle ha pengarna till knark?
b. Just tjack?
c. Kan du precisera lite mer hur dom la fram förslaget?
Citera
2007-09-10, 19:19
Medlem
a. Det vet jag inte. Hurså?

b. Det vet jag heller inte.

c. 1. "Vill du ha sällskap?", 2. "Hejsan"+plus ett skälmskt leende och en flirt från en sliten kärring i kortkort, högklackat och nylonstrumpor på Malmskillnadsgatan kan väl bara betyda en sak?

Se inlägget som en allmän reflektion om hur svenska gatuprostituerade uppfyller kriterierna för definitionen "tjackluder".
Citera
2009-07-23, 07:20
Medlem
Mona700s avatar
Vad kallar man en kvinna som går på heroin då ?
Citera
2009-07-23, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mona700
Vad kallar man en kvinna som går på heroin då ?
Heroin chic.
Citera
2009-07-23, 12:45
Medlem
JN006s avatar
Det är ju oerhört vanligt att prostituerade i tex Thailand får "crystalmeth" eller metaamfetamin som vi så kärt kallar det här i landet, för att dom ska palla av att hinna med så många torskar som möjligt. En hora som inte behöver sova eller äta vill väll alla pimps ha i sitt stall.
En tjack hora voila
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in