2008-03-03, 21:49
Medlem
-har en kortad biljardkö på hatthyllan (b-boll trä kräver mer svängrum) mot Jehovas Vittnen mm..kastknivar/yxor loads i lägnh. för de e en hobby plus TG o "annat" ..ja,jag sover gott!
Citera
2008-03-03, 21:56
Medlem
Jag har i.o.f.s. inte läst samtliga inlägg i denna 31 sidor långa post men man kan både gissa och hoppas alla ni vapensamlare inte har barn hemma...
Citera
2008-03-03, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smyrf
Jag har i.o.f.s. inte läst samtliga inlägg i denna 31 sidor långa post men man kan både gissa och hoppas alla ni vapensamlare inte har barn hemma...
-nä,men det är som en spisplatta..man bränner sej en gång sen lär man sej!
Citera
2008-03-03, 21:59
Medlem
Citat:
Menar Du att man kan ha barn utplacerade också?
Citera
2008-03-03, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General Ofog
Menar Du att man kan ha barn utplacerade också?
-dom larmar bra!
Citera
2008-03-03, 22:11
Medlem
nazipoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theGlimmerTwins
-dom larmar bra!
dem tröttnar nog lika snabbt också!
Citera
2008-03-03, 22:13
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nazipolis
dem tröttnar nog lika snabbt också!

Vill du slå vad? Jag hade tidigt idag 5 zigenarungar i 4-7 års ålder utanför mitt fönster och de skrek säkert i en hel timme...
Citera
2008-03-03, 22:17
Medlem
Ljungbackaeriks avatar
Citat:

Inga problem, jag har vapen framme for jamnan sa lillgrabben har fatt ordentlig utbildning. Han ar sa van vid det att han oftast inte ens gitter att titta om nagot ligger framme (om det inte ar ett nyforvarv som ska inspekteras, men da fragar han saklart), och sager alltid till mig att ta ur magasinet eller kolla cylindern innan han hanterar nagot.

Om man inte gor for stor affar av vapen ar det inget vidare spannande for ungarna att pilla pa dem. Och det brukar vara han som sager till mig att mina pickor ska vara tomma och sakrade innan jag staller tillbaka dem i vapenskapet. Det enda problemet ar att om jag later nagot ligga framme kan det handa att han skvallrar: "Mamma, pappa har lagt en pistol pa koksbordet".
Citera
2008-03-03, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dainea
Vill du slå vad? Jag hade tidigt idag 5 zigenarungar i 4-7 års ålder utanför mitt fönster och de skrek säkert i en hel timme...
-är det flera vid ytterdörren finns det inget som slår att slänga ut en fet fyverkeri-pjäs man har kvar sen nyår som starter!
Citera
2008-03-03, 22:52
Medlem
Sittmöbels avatar
Har en rätt så tung golfklubba liggandes ovanpå bokhyllan och ett luftgevär placerat i en garderob.
Citera
2008-03-04, 12:18
Medlem
joe_ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sittmöbel
Har en rätt så tung golfklubba liggandes ovanpå bokhyllan och ett luftgevär placerat i en garderob.
Du kanske bör kolla att din golfklubba är godkänd innan du använder den.
http://www.randa.org/index.cfm?action=rules.equipment.drivingClubPolicy &cfid=1541649&cftoken=25162054
Citera
2008-03-04, 13:45
Medlem
Kadaverbengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Ganja
Jag har ett par knivar utplacerade strategiskt i lägenheten. Har även en syl "Oz-style" vid dörren som jag kan greppa snabbt om någon jag öppnar för blir jobbig, förutom baseballträet som står bredvid dörren, bra att ha alternativ. I bilen har jag en batong nedstoppad mellan sätet och dörren, samt en kniv i handskfacket.

Är du förberedd om något händer?

Kan du isåfall försvara dej?
tycker du ska beväpna dig med lite bättre självkänsla, och skaffa nya vänner istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in