• 1
  • 2
2007-09-06, 20:52
Medlem
Jag undrar om svamp sitter kvar i kroppen, hur länge tar det innan man pissar rent isf?

om man tar ungefär 70 toppslättskivlingar
Citera
2007-09-06, 20:55
Medlem
Str8flushs avatar
Har du ätit svamp förut ? Om inte så är det inte direkt smart att börja med 70 st. då 20 st gör mig ordentligt påverkad

Svamp kollar dom oftast inte vid urinprov. Det sitter i pisset 24 timmar eller nått har jag för mig.
Citera
2007-09-06, 21:13
Medlem
CpRekas avatar
70st ska jag och min tjej dela på i morgon, det brukar bli en rätt lagom tripp. Men vi har ju båda käkat det några gånger.
Citera
2007-09-06, 21:23
Medlem
Corvs avatar
Du verkar ovan, säker på att du ska ta 70 toppisar? Det är en rätt hög dos..
Det sitter i kroppen i 1-3 dagar, men det syns varken på vanliga stickor eller på standard-analyser. Man kan söka efter ämnet, men det är väldigt ovanligt och sker främst när det finns starka misstankar om att personen har tagit just svamp(tagen på bar gärning osv).
Såna här frågor ska f.ö ställas i drogakuten.
Må väl.
Citera
2007-09-08, 03:29
Awaiting Email Confirmation
En sak jag aldrig fattat. Hur får man i sig 70 toppisar? Har själv oerhörda problem att få i mig 4 gram vanlig torkad svamp. Får kväljningar och är nära på att spy
Citera
2007-09-08, 03:53
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speed_of_sound
En sak jag aldrig fattat. Hur får man i sig 70 toppisar? Har själv oerhörda problem att få i mig 4 gram vanlig torkad svamp. Får kväljningar och är nära på att spy

Svamp är inte svår att få i sig när det är färsk, det brukar smaka värre med torkad men det är en smaksak.
Citera
2007-09-08, 10:20
Medlem
2500s avatar
Citat:

Toppisar är starkare än cubensis. Så torkar man dom behäver du inte äta lika mycket som med cubensis
Citera
2007-09-08, 15:41
Medlem
BedBoys avatar
Citat:

70 toppisar är väll ~3 gram så det skulle nog inte vara ett prob för dig heller i så fall.
Citera
2007-09-08, 17:13
Medlem
skazi-s avatar
Om han säger att han ska käka 70 st så låt han göra det, ni är väl inte hans morsa? Om inte ni hade börjat skrika rakt ut så hade han kanske haft bättre förutsättningar att få en bra tripp för han slapp tänka på ert gapande. vet folk som brukar äta 80 så 70 är inte för mycket men en väldigt intensiv tripp, fast det är väl vad vissa strävar efter (iaf jag)

Men om du nu äter 70 st så vill jag gärna läsa en nice trippraport på det.
Citera
2007-09-08, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Du verkar ovan, säker på att du ska ta 70 toppisar? Det är en rätt hög dos..
Det sitter i kroppen i 1-3 dagar, men det syns varken på vanliga stickor eller på standard-analyser. Man kan söka efter ämnet, men det är väldigt ovanligt och sker främst när det finns starka misstankar om att personen har tagit just svamp(tagen på bar gärning osv).
Såna här frågor ska f.ö ställas i drogakuten.
Må väl.

Jag käkade nånstans mellan 3-10g Copelandia Cyanescens, hittade stashen när jag var trippin' balls, flippade självklart.

Ambulans tillkallades, inget psilocybin prov, bara det vanliga, thc m.m, fast jag trippade som aldrig förr på akuten.
Citera
2007-09-08, 17:51
Medlem
Klyrres avatar
sista gången ja pressade toppisar förra året gjorde ja bort mej på en fest. fick en vid tillfället briljant fylleidé att ja å polarn skulle dela på 100st men dom låg i en ziplock å när ja hade dom i munnen tror ja snarare att ja fick i mej mellan 60-70... kändes som alla stirrade på mej å ja va allmänt otrevlig när nån pratade me mej... starka känslor fast cev´s å oev´s uteblev... hade väl dock blivit starkare om ja inte va full innan
Citera
2007-09-08, 18:22
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpsvart
Jag käkade nånstans mellan 3-10g Copelandia Cyanescens, hittade stashen när jag var trippin' balls, flippade självklart.

Ambulans tillkallades, inget psilocybin prov, bara det vanliga, thc m.m, fast jag trippade som aldrig förr på akuten.

Åfan. Visst dom att du hade tagit svamp då? Det låter ju konstigt isåfall att dom inte kollade upp det.
Trippa på akuten låter skoj.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in