2011-10-16, 19:49
Medlem
Fungerar nedanstende iPod-anslutning till en iPod touch 64GB?

http://accessories.bmw.com/internet_...&absoluteNav=1
Citera
2011-10-17, 21:02
Medlem
PvtRalles avatar
Tjenare!
Jag frskte uppdatera min iPod Touch G4 nu nr iOS 5 finns ute p marknaden men nr jag laddat ner uppdateringen sger iTunes bara att; ''Fel 3259 intrffade'' och sedan hnder inget mer och jag mste ladda ner uppdateringen igen men fr samma meddelande nr det r klart.
Ngon som vet hur jag ska gra? Blir s frustrerad nu nr jag frskt i ver 2 timmar
Citera
2011-10-19, 15:29
Medlem
PvtRalles avatar
Kan tillgga att det str ''Problem uppstod vid hmtningen av programvara fr iPod-enheten ''iPod Touch''.
Ntverksanslutningen kopplades ner p grund av en tidsgrns.''

Hur fixar jag detta? Vill grna ha iOS 5 p min iPod Touch snarast!
Citera
2011-10-20, 23:13
Medlem
umpfs avatar
Problem med att verfra bilder frn Ipod Touch till PC

Jag hoppas trden hamnade p rtt plats, annars kanske mod kan flytta den.

Jag har ftt lna kontot av min vn fr att kunna be om hjlp.

Jag har en Ipod touch 4g. Jag var ute p semester och minnet i min kamera blev fullt s jag lnade en dator och frde ver bilderna till min sprillans nya Ipod Touch.

Jag en en PC med Windows Vista(Vidrigt)

Nu nr jag kommit hem s kan jag inte fra ver bilder till min dator. ven provat med en Mac gick inte, inte med "bildverfring" heller..
Sitter fan och sliter mitt hr, har googlat som i 1,5 timmar och installerat och provat varenda program..

Jag har ju givetvis provat med itunes, det gr ju sjlvklart inte, mappen hittas inte.

Andra program jag provat:

DiskAid - Programmet dr s fort jag pluggar i min Ipod.
WinSCP - Frstod jag mig inte p.
CopyTans Photo - Fungerade, men kan bara fra ver 20 bilder med gratis versionen, av princip vill jag inte betala.
IphoneBrowser - Programmet hittade inte bilderna.
SharePod - Gick inte.
Yamipod - Gick inte.
Floola - hittade inte Ipoden

Har ngon ngot bra tips??
Senast redigerad av umpf 2011-10-20 kl. 23:30.
Citera
2011-10-20, 23:41
Medlem
Rocky Lees avatar
Kommer du t bilderna via iPoden fortfarande d? Det framstr kanske som en dum frga, men med tanke p att du endast kan synkronisera din iPod Touch med ett iTunesbibliotek kan det vara s att du faktiskt rkat radera allt innehll p enheten.

Edit: Nu sg jag att ett program visst hade fungerat, vilket innebr att bilderna allts r kvar. Med andra ord kan du ignorera det jag skrev hr ovan.

Det du kan frska gra istllet r att flja tipsen p den hr hemsidan.
Senast redigerad av Rocky Lee 2011-10-20 kl. 23:46.
Citera
2011-10-21, 13:22
Medlem
umpfs avatar
Nu lste det sig!
Tack fr hjlpen!

Jag gick in p hemsidan du tipsade mig om men det gick inte, s jag lste kommentarerna och dr var det en som tipsade om TouchCopy. S jag ladda ner TouchCopy 11 men var tvungen att prjsa fr kunna anvnda den funktionen.
S jag googlade Touch Copy crack och hittade en youtube video med en lnk till en nedladdningsfil med TocuhCopy 8 eller 9 och med ett crack i samma fil. Youtube videon var en instruktionsvideo fr cracket.

http://www.youtube.com/watch?v=SaX98Buctn0

Grymt bra, rekommenderas fr den som har samma problem
Citera
2011-10-27, 21:27
Medlem
dannywtfs avatar
Jag har en iPad med en massa kalenderposter samt kontakter jag behver flytta till min iPoad touch. hur gr jag?
Citera
2011-10-28, 13:35
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Jag har en iPad med en massa kalenderposter samt kontakter jag behver flytta till min iPoad touch. hur gr jag?

knner mig lite dum nu. Borde ha frsttt att iCloud skulle fixa biffen. Har ni ngra tips p appar man "mste" ha p sin iPod? Skype? Spotify? (Jag har de tv apparna, men har ni fler vore det guld.)
Citera
2011-10-28, 22:34
Medlem
Vilka Ipod Touch har kamera (som man kan lgga in bilder i datorn med) och vilka har det inte?

mvh
Citera
2011-10-28, 22:56
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randomman
Vilka Ipod Touch har kamera (som man kan lgga in bilder i datorn med) och vilka har det inte?

mvh
4 och 5 generationens iPod Touch har kamera, de ldre generationerna har ingen inbyggd kamera.
Citera
2011-10-29, 15:27
Medlem
B-rudars avatar
Jag har tappat min iPod och undrar fljande:
Jag hade Hitta min iPod installerat och jag har sprrat den via min dator, rcker det med att ta bort den appen fr att den inte ska sprras nr den kommer i kontakt med internet? Allts om ngon hittat den och tnkte anvnda min iPod.

Om jag byter lsen p min mail och facebook, kommer automatiska inloggningen inte att fungera d?

Kan Apple p ngot vis sprra min iPod utver det jag har gjort?

Om jag ska tnka p ngot annat fr ni grna sga det ocks.
Senast redigerad av B-rudar 2011-10-29 kl. 15:32.
Citera
2011-10-29, 17:52
Medlem
re nn som kan svara mig om http://www.electroworld.se/product/l...-8gb?scid=1948 r den senaste ipod touch?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in