2010-10-23, 20:22
Medlem
Ode-Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
iPod Touch 4G har redan slppts och finns ven att kpa i Sverige.
Men finns den att kpa i butiker? Framfr allt mediamarkt?

Har haft problem med mediamarkt i ett garanti-rende med min ipod, s vill veta lite vad som finns nu innan jag ringer upp igen o brjar tjafsa med dom.
Citera
2010-10-23, 20:52
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ode-N
Men finns den att kpa i butiker? Framfr allt mediamarkt?

Har haft problem med mediamarkt i ett garanti-rende med min ipod, s vill veta lite vad som finns nu innan jag ringer upp igen o brjar tjafsa med dom.

Visst finns iPod Touch 4G att kpa i svenska butiker. Men om den finns att kpa p MediaMarkt vet jag inte, men det hade varit konstigt om den inte finns dr, eftersom alla andra elektronikkedjor sljer den.
Citera
2010-10-23, 21:01
Medlem
Ode-Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Visst finns iPod Touch 4G att kpa i svenska butiker. Men om den finns att kpa p MediaMarkt vet jag inte, men det hade varit konstigt om den inte finns dr, eftersom alla andra elektronikkedjor sljer den.
Okej, ah men d borde den rimligtvis finnas dr med. Tack fr hjlpen
Citera
2010-10-25, 07:37
Bannlyst
http://www.prylportalen.se/nyheter/m...-1.373911.html

Magic case-fodralet ska ge Ipod Touch-gare mjligheten att kunna skicka sms och ringa mobilsamtal. "Skalet" ska enligt uppgift vara kompatibelt med frsta-, andra- och tredjegenerationmodeller som r jailbreakade (hackade).

Fodralet innehller ett batteri och simkortsplats som stdjer GSM 850 / 900 / 1800 1900Mhz. Ngra uppgifter om att det faktiskt fungerar och r vrt 129 dollar har vi nnu inte sttt p.

imba
Citera
2010-10-26, 11:06
Medlem
cosmic_dancers avatar
vill ha tips p lite roliga spel att ladda ner till touchen. Har kollat lite och har bara hittat fr iphone ipad
Citera
2010-10-26, 11:56
Medlem
fuskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
vill ha tips p lite roliga spel att ladda ner till touchen. Har kollat lite och har bara hittat fr iphone ipad
Spel fr iphone funkar p ipod touch ocks..
Citera
2010-10-26, 12:29
Medlem
Ode-Ns avatar
Fan, varfr tar itunes bort mina program hela tiden? Jag har installerat appsync.

S fort jag ansluter ipoden s kommer det upp en ruta i itunes att det finns inkp som inte r verfrda. Om jag inte verfr kommer dom tas bort frn ipoden.

Trycker jag "verfr" s brjar den radera nd, och trycker jag "verfr inte" s raderar den ox
Citera
2010-10-26, 14:43
Medlem
Hej

Jag undrar om man kan lgga in egna html sidor och ppna dem med ipod touch. Har gjort en egen sjlvstudie sida som funkar bra fr mig men jag behver bra runt det. Sen om det finns ett stt att ppna word/excel filer med vore toppen.
Citera
2010-10-26, 19:18
Medlem
Har en frga d, tappat min ipod touch 4 ett par gnger och hela skrmen r sprckt vad gr jag? Nn som vet var man kan skicka in den elr lmna in den? r dock rtt sker p att bara den frsta skrmen r snder s det borde vl inte bli s dyrt, inte s dyrt att man lika grna kan kpa en ny hoppas jag iallafall Tack p frhand
Citera
2010-10-26, 19:52
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavilioon
Har en frga d, tappat min ipod touch 4 ett par gnger och hela skrmen r sprckt vad gr jag? Nn som vet var man kan skicka in den elr lmna in den? r dock rtt sker p att bara den frsta skrmen r snder s det borde vl inte bli s dyrt, inte s dyrt att man lika grna kan kpa en ny hoppas jag iallafall Tack p frhand
Troligtvis r det billigare att laga, men jag har ingen aning.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45332
Frsk hitta ngonting som produkten ovanfr, om du vgar ge dig p det allts
Citera
2010-10-26, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Troligtvis r det billigare att laga, men jag har ingen aning.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45332
Frsk hitta ngonting som produkten ovanfr, om du vgar ge dig p det allts

Kp dock inte frn dealextreme om du vill ha den snart, antagligen en av de segaste affrerna som finns
Citera
2010-10-26, 22:31
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLilaSko
Kp dock inte frn dealextreme om du vill ha den snart, antagligen en av de segaste affrerna som finns
Well it's either that or keeping a shattered iPod. Now what fun is that?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in