2010-10-06, 10:18
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
jo jag kan lsa, men sjlva produkten r ju fortfarande billigare, men sen med tullen och det s vart det ju saksamma

Lite billigare blir det ju, men det r ju inte s stora summor. Sen s kan du ndn inte bestlla frn Applestore i USA och f det skickat till Sverige, som ngon ovanfr ocks har skrivit.
Citera
2010-10-06, 12:23
Medlem
ibanez2s avatar
Jag vill koppla min iPod touch 2G 8 GB till min TV och jag kpte en sn sladd men p filmer p YT s mste jag ha en dockningsstation ocks. r det s?
Citera
2010-10-06, 15:57
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
jo jag kan lsa, men sjlva produkten r ju fortfarande billigare, men sen med tullen och det s vart det ju saksamma
Det blir lite billigare, ja. Men det r mycket mer omstndigt.

Det lttaste r ju att kpa frra generationens iPod Touch i butik. Teknikmagasinet har den nog.
Citera
2010-10-06, 15:58
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibanez2
Jag vill koppla min iPod touch 2G 8 GB till min TV och jag kpte en sn sladd men p filmer p YT s mste jag ha en dockningsstation ocks. r det s?
Det tvivlar jag p. S lnge kabeln har en iPod-kontakt i ena ndan ska det fungera bra
Citera
2010-10-06, 17:44
Medlem
ibanez2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Det tvivlar jag p. S lnge kabeln har en iPod-kontakt i ena ndan ska det fungera bra

Man kan ju tycka det men jag fr det inte att fungera.
Citera
2010-10-08, 15:38
Medlem
jag spelade NHL 2k10 (tror jag det heter?) igr p min ipod touch 3g nr jag rtt som det var, mellan andra och tredje perioden, kastades ut ur spelet och kom tillbaka till ipod-menyn. Allts, precis som om jag tryckt p mittenknappen nedanfr skrmen, vilket jag sklart inte gjorde

Vad r det som felar, tror ni? spelet eller "ipoden"?
Citera
2010-10-08, 20:23
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johannesen
jag spelade NHL 2k10 (tror jag det heter?) igr p min ipod touch 3g nr jag rtt som det var, mellan andra och tredje perioden, kastades ut ur spelet och kom tillbaka till ipod-menyn. Allts, precis som om jag tryckt p mittenknappen nedanfr skrmen, vilket jag sklart inte gjorde

Vad r det som felar, tror ni? spelet eller "ipoden"?
Spelet krashade troligtvis. Det kan ha varit knappen som spkat, men det tvivlar jag p.

Du rkar inte kra iOS 4.0? Det krashar appar ganska ofta dr, och om du inte r beroende p en jailbreak kan du uppdatera till 4.1 istllet (Jailbreak fr 4.1 slpps till helgen, 10/10-10, 10:10:10)
Citera
2010-10-09, 00:37
Medlem
Citat:
Spelet krashade troligtvis. Det kan ha varit knappen som spkat, men det tvivlar jag p.

Du rkar inte kra iOS 4.0? Det krashar appar ganska ofta dr, och om du inte r beroende p en jailbreak kan du uppdatera till 4.1 istllet (Jailbreak fr 4.1 slpps till helgen, 10/10-10, 10:10:10)

Okej, det knns som om du vet vad du pratar om s ditt svar knns betryggande!

Haha, jag r helt ny p fronten vad gller ipod, s en jailbreak r inte aktuell n s lnge, men tack fr informationen. Fr vrigt r jag ganska sker p att jag kr p 4.1
Citera
2010-10-09, 01:09
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Okej, det knns som om du vet vad du pratar om s ditt svar knns betryggande!

Haha, jag r helt ny p fronten vad gller ipod, s en jailbreak r inte aktuell n s lnge, men tack fr informationen. Fr vrigt r jag ganska sker p att jag kr p 4.1
Jag antar att du d kpt spelet. Det finns ju alltid en liten chans att spelet inte r uppdaterat fr 4.0, eller 4.1. Troligtvis r det uppdaterat, s det r nog bara en bugg.

Sjlv krde jag p 4.0 ett tag p min iPod Touch 2G. Apparna krashade hela jvla tiden. Vissa spel frs fast s jag var tvungen att stnga av iPoden fr att kunna anvnda den. Och ja, apparna var uppdaterade fr iOS 4.0. Stod det i App Store. "iOS 4.0 tested"
Citera
2010-10-09, 12:31
Medlem
Citat:
Jag antar att du d kpt spelet. Det finns ju alltid en liten chans att spelet inte r uppdaterat fr 4.0, eller 4.1. Troligtvis r det uppdaterat, s det r nog bara en bugg.

Sjlv krde jag p 4.0 ett tag p min iPod Touch 2G. Apparna krashade hela jvla tiden. Vissa spel frs fast s jag var tvungen att stnga av iPoden fr att kunna anvnda den. Och ja, apparna var uppdaterade fr iOS 4.0. Stod det i App Store. "iOS 4.0 tested"

Okej. Egentligen skiter jag i om det r en bugg, det r inget som str mig. Det enda som str mig r tanken att det kan vara fel p en ipod jag nyss kpt fr 2500 kr. Dock s pminner jag mycket om en hypokondriker i det avseendet nr det gller dyra prylar.
Citera
2010-10-09, 12:37
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Okej. Egentligen skiter jag i om det r en bugg, det r inget som str mig. Det enda som str mig r tanken att det kan vara fel p en ipod jag nyss kpt fr 2500 kr. Dock s pminner jag mycket om en hypokondriker i det avseendet nr det gller dyra prylar.

Du behver inte vara orolig, det r inte ett dugg fel p din iPod Touch, utan som en annan redan har skrivit s r det en bugg i spelet som gr att det kraschar.
Citera
2010-10-10, 13:15
Medlem
Joomlas avatar
SHAtter sparas till nsta generation av iPads, iPods eller iPhones.

Geohot har slppt limera1n! Funkar med iPhone 3GS, iPod Touch 3G, iPad, iPhone 4, iPod Touch 4G fr firmware 4.0-4.1 och nyare!
Std fr iPod Touch 2G kommer snart. (iPod Touch 3G 8GB stds inte nnu)

http://limera1n.com/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in